Google pod istragom Europske unije

EUROPSKA unija pokrenula je detaljnu istragu u Googleu o preuzimanju marketinške online tvrtke DoubleClick vrijednu 3,1 milijardu dolara. Prva istraživanja komisije EU pokazala su kako bi preuzimanje tvrtke DoubleClick omogućilo Googleu monopol internetskog oglašavanja. Za konačnu odluku postavljen je krajnji datum 2. travnja 2008. godine.

"Pokušavamo izbjeći daljnja odugovlačenja koja bi nas mogla unazaditi u natjecanju sa konkurencijom kao Microsoft, Yahoo, AOL i ostalima čiji je online marketing već odobren.", rekao je Eric Schmidt, direktor Googlea.

Komisija Europske unije blisko surađuje sa Američkom FDC (Federal Trade Commission) koja radi na slučaju još od svibnja ove godine. Obje kompanije, i Google i DoubleClick, povezane su sa online oglašavanjem, ali DoubleClick izrađuje linkove na agencije koje se oglašavaju, te stavlja reklame online.

Googleov način oglašavanja je nešto drugačiji, naime, on putem pretraživanja pojma također pretražuje i sponzorirane stranice koje se prikazuju na desnoj strani ne zauzimajući prostor rezultata pretraživanja.


V.M.

Pročitajte više