Inventa namjerava prevladati barijere koje sputavaju razvoj hrvatskog online tržišta

NOVA digitalna agencija Inventa objavila je svoju glavnu ponudu kojom, kako kažu, namjeravaju prevladati barijere koje sputavaju razvoj hrvatskog internetskog tržišta.

Naime, nasuprot vodećim europskim tržištima kao što su engleska, Nizozemska,Švedska i Danska, gdje udio u online oglašavanja iznosi preko 20 posto od ukupnog medijskog budžeta, udio online ulaganja u Hrvatskoj iznosi tek oko 2-3 posto.

Vodeće međunarodne kompanije za digitalne komunikacije dosad nisu nudile svoje usluge na hrvatskom tržištu upravo zbog nedostatka budžeta za online oglašavanje. Inventa namjerava donijeti promjene povezujući lokalne stručnjake s međunarodnim iskustvom.

Inventu su krajem prošle godine osnovali zapaženi međunarodni stručnjak na području digitalne komunikacije Johan Granlund i Bruno Bračun, nekadašnji direktor marketinga Konzuma.

Inventa pruža brojne usluge, među kojima su razvoj online medijskih strategija, planiranje i zakup oglašavanja na internetu, mobilnim telefonima i digitalnim igrama, kreiranje kanala i posebnih paketa za oglašavanje online sponzorstva, optimizacija i oglašavanje putem internetskih tražilica (SEO,SEM), širok raspon tehnika za targetiranje, uključujući tehnike koje se temelje na ponašanju korisnika, kreiranje i izrada bannera, web i mikro stranica, društvenih aplikacija i blogova te brojne druge.

Pročitajte više