Iz Toyote poručuju: U našoj regiji nije zabilježen niti jedan slučaj kvara papučice gasa

U SLUŽBENOM priopćenju koje smo dobili iz Toyote stoji da u Adrija regiji u koju spada Slovenija, Hrvatska, BiH, Srbija i Kosovo nije bilo niti jednog zabilježenog takvog ili sličnog kvara u nekom od ovlaštenih Toyotinih servisa.

"Detaljne analize potvrđuju kako se radi o iznimno rijetkoj pojavi na europskoj razini koja i ukoliko se dogodi u potpunosti se može kontrolirati u vožnji", stoji u priopćenju. Standardna procedura kod preventivnih servisnih akcija, uobičajenih u automobilskoj industriji, podrazumijeva slijedeće: Unutar Toyota kompanije čine se maksimalni napori kako bi se u najkraćem mogućem roku identificirao točan broj i lista vozila. Vjerujemo kako će informacija biti dostupna najkasnije do 12. veljače 2010.", piše u priopćenju.

"Nakon potvrde konačne liste vozila biti će poslana pismena obavijest od strane Toyota Croatia d.o.o. svim vlasnicima čija su vozila obuhvaćena preventivnom servisnom akcijom kako bi se o Toyotinom trošku dodatno ojačao mehanizam papučice gasa. Prve količine potrebnih dijelova očekujemo u ovlaštenim servisima, kako u Europi, tako i u Hrvatskoj od 15. veljače 2010. obzirom da je Toyota  potvrdila konačno rješenje za sve modele koji su uključeni u preventivnu servisnu akciju u Europi", piše u priopćenju.

Toyotini inženjeri došli do rješenja problema

Iz Toyote dodaju da su Toyotini inženjeri došli do rješenja problema kojem su prethodila vrlo detaljna testiranja u ekstremnim uvjetima. Toyotino rješenje za postojeće vlasnike je učinkovito i jednostavno: na postojeći sklop mehanizma papučice gasa biti će postavljena strojno rezana čelična pločica kao ojačanje koje će smanjiti naprezanje površina dijelova u dodiru. Postavljanjem ojačanja biti će smanjeno trenje čime će se izbjeći mogućnost otežanog hoda papučice gasa.

Prva isporuka rezervnih dijelova stiže u sve europske zemlje pa tako i u Hrvatsku do kraja sljedećeg tjedna. Usporedno s time pismenim putem se planira obavještavanje stranaka čija su vozila obuhvaćena ovom kampanjom da se jave najbližem Toyotinom ovlaštenom servisu. Osim toga, Toyota je već primijenila učinkovito rješenje u proizvodnji svih novih vozila namijenjenih europskom tržištu.

"Toyotina filozofija stavlja sigurnost i zadovoljstvo svojih kupaca na prvo mjesto, stoga i ovoga puta Toyota na transparentan način obavještava stranke o potencijalnim rizicima kako bi povjerenje u Toyota kvalitetu ostalo neupitno. Rezultat takvog odnosa prema vlasnicima Toyotinih vozila je liderska pozicija u zadovoljstvu stranaka već 20 godina u cijelome svijetu", poručuju iz Toyote. 

Pročitajte više