Kako su reper Jay-Z i Google uložili u start-up i zaradili milijune

Foto: EPA

GLAZBENIK i producent Jay-Z te korporacije Google i Accel uložili su većinu od 35 milijuna početnih sredstava u Ethos. Za samo nekoliko mjeseci vrijednost start-up tvrtke je procijenjena na više od 100 milijuna dolara, objavio je CNBC.

Ulaganje u Ethos je predvodila korporacija Accel, a među većim ulagačima se našao i fond spomenutog repera, odnosno njegove tvrtke Roc Nation.

Ethos je u zadnja četiri mjeseca napravio skok od čak 400 posto u prihodima i kupcima aplikacije koja u nekoliko minuta može izraditi izračune i projekcije raznih životnih osiguranja te tako pomoći u odabiru najviše isplativog.

Ubrzavanje procesa pomoću tehnologije

"Sektor osiguranja je industrija vrijedna trilijun dolara, a koja je i dalje u velikoj mjeri ovisna o olovki i papiru, nasrtljivim trgovcima osiguranja i posjetama liječničkim ordinacijama, zbog čega smatramo da postoji ogromna prilika za pojednostavljenje tog procesa kroz tehnologiju - a to je točno ono što je Ethos izgradio", izjavio je za CNBC Nate Niparko, predstavnik Accela koji se priključio upravnom odboru Ethosa.

"Vjerujemo da je Ethos prvi igrač na tržištu životnih osiguranja koji je uistinu spreman napraviti razliku u tome kako Amerikanci kupuju osiguranje i komuniciraju sa svojim osiguravateljima", dodao je.

Ethos koristi analizu podataka kako bi predvidio očekivano trajanje života neke osobe, a tvrdi da može poprilično smanjiti vrijeme koje treba za podnošenje zahtjeva za sklapanjem police životnog osiguranja.

Tendencija je ukinuti nepotrebne liječničke preglede

U Ethosu tvrde kako smanjuju to vrijeme s 10 tjedana na samo 10 minuta, kao i da omogućuju da se potraživanja od osiguravatelja isplaćuju "u roku od nekoliko tjedana". Odnosno da se ne odugovlači s isplatom klijentima iz osiguravajućih kuća.

Statistički podaci Ethosa pokazuju i da više od 99 posto potencijalnih kupaca police životnog osiguranja ne treba liječnički pregled ili krvni test, što je sada obavezno. Tako da bi se i proces pregleda potencijalnih osiguranika trebao modificirati ako se njihova analiza pokaže pouzdanom za osiguravatelje.

Tvrtka je već ušla u partnerstvo s poznatim osiguravateljima Assurity Life Insurance Company i Munich Re.

Od poznatih faca u tvrtku su naknadno, nakon pokretanja, uložili i glumci Robert Downey Jr. i Will Smith.


 

Pročitajte više