Možemo Pula: Treba ukinuti odluku o naplati parkiranja

Foto: Sasa Miljevic/PIXSELL

NOVU odluku o organizaciji i načinu naplate parkiranja u gradu Puli treba ukinuti, poručili su iz platforme Možemo Pula u današnjem priopćenju za javnost smatrajući da takve odluke treba utemeljiti na prometnoj studiji, u čijoj izradi bi trebale sudjelovati i različite kategorije građana pogođenih takvim odlukama.

Naime, Grad Pula, odnosno tvrtka Pula Parking, prije desetak dana podigao je cijenu naplate parkiranja u središtu grada s četiri kune na devet odnosno 15 kuna, ovisno o zoni, ili s 15 na 30 kuna po satu. 

"Građani su već više puta imali priliku vidjeti, a i osjetiti na vlastitoj koži kako gradonačelnik Filip Zoričić nakon opravdanog negodovanja javnosti mijenja vlastite odluke - kiosci, zabrana gradnje, zabrana prometa i nova pravila parkiranja", naveli su iz Možemo Pula.

"Gradonačelnik zbrzanim odlukama pokušava gasiti požar koji je sam zapalio"

Dodaju kako su sve spomenute gradonačelnikove greške i odluke dokaz da nije u stanju shvatiti posljedice svojih odluka, što je za grad štetno i opasno. "Stoga, kada je netko dokazano nesposoban shvatiti posljedice svojih odluka, svaka njegova nova odluka opravdano budi istu sumnju", kažu.

U međuvremenu, jučer su iz pulske gradske uprave najavili da će uskoro ipak sniziti cijene parkiranja. Iz Možemo Pula smatraju da gradonačelnik Zoričić naknadnim, također "zbrzanim" odlukama pokušava "gasiti požar koji je sam zapalio".

"Takav način donošenja odluka je neodgovoran i izrazito drzak prema građanima ovog grada. Gradonačelnik je usred turističke sezone odlučio uvesti novi režim prometa, novi režim dostave u starogradskoj jezgri i novi režim parkinga. Dakle, u trenutku kada je u našem gradu najveći broj ljudi i automobila. Možemo! je nažalost jedini na Gradskom vijeću glasao protiv odluke o parkiranju, svjestan svih problema koji će nastati njezinom primjenom te da se nepromišljenošću i brzopletošću problem ne može i neće riješiti", kažu. 

"Treba vratiti prethodnu odluku o parkingu"

Prema njima, zabrane mogu funkcionirati tek kada se stvore alternative dolasku u grad osobnim vozilima, a, kako tvrde, problem prometa i parkiranja u gradu se ne može riješiti bez djelotvornog javnog prijevoza.

Stoga iz Možemo Pula smatraju da je odluku o organizaciji i načinu naplate parkiranja na području Grada Pule potrebno ukinuti i vratiti na snagu odluku koja je prethodno važila, a zatim krenuti u hitnu izradu prometne studije koja treba obuhvatiti promet, parkiranje, garaže, razvoj alternativnih oblika prijevoza i nove tehnologije. 

Pročitajte više