Mreža Bonbon imala problema, korisnici se žale cijelo jutro

Foto: 123, Screenshot: Facebook

MREŽA Bonbon ima tehničkih problema, a korisnici im se cijelo jutro žale na Facebook stranici.

Zanimljivo, korisnici su im se žalili u komentarima ispod jedne potpuno nevezane objave o dodjeli Oscara. Iz Bonbona su, također u komentarima ispod te objave, priznali da imaju problema.

"Trenutno imamo radove na sustavu koji bi trebali biti završeni tokom jutra. To je razlog poteškoća s uslugama, radi čega se ispričavamo, vjerujemo kako će sve uskoro biti u redu. Trudimo se sve riješiti u što kraćem roku. Zahvaljujem ti na strpljenju", stoji u komentaru Bonbona.

"Radovi koje imamo nisu trebali utjecati na korisnike. Žao nam je što je došlo do toga. Sve je prijavljeno i radimo na otklanjanju poteškoća", dodali su u jednom drugom komentaru.

"Prema Općim uvjetima Hrvatskog telekoma za mobilne usluge, čl.48: Korisnik usluga prihvaća da u okviru tehničkih i operativnih mogućnosti mobilne mreže Hrvatskog Telekoma postoji mogućnost da mobilne usluge Hrvatskog Telekoma neće biti dostupne u svako vrijeme i na svakom mjestu", pravdaju se iz Bonbona.

"Bonbon, stvarno?! Informacije o padu mreže moramo dobiti u komentarima objave o dodjeli Oscara? Ccc... Ne radi se to tako. Isto tako, nemojte objavljivati copy-paste dijelove ugovora, osim ako ne želite dignuti živac korisnicima. Budite vrijedni i popravite to", kaže jedan komentar.

Kasnije su javili kako su problemi uklonjeni.

"Ispričavam se zbog nastale situacije. Imali smo poteškoća sa sustavom koje su sada riješene pa vjerujem kako više nemaš problema. Još jednom se ispričavam i zahvaljujem na ogromnom strpljenju", kaže komentar jedne osobe iz Bonbonove službe.

Bonbon mreža je dio Hrvatskog telekoma.

Pročitajte više