Slavonac platio oglas u novinama jer mu ne daju novi auto: "Volan je blokirao, motor je eksplodirao"

Foto: Glas Slavonije

NEZADOVOLJNI kupac Rang Rovera odlučio se obračunati s tvrtkom koja je generalni zastupnik tog automobila za Hrvatsku putem javnog oglasa koji je objavljen u subotu u Glasu Slavonije.


U ovom nesvakidašnjem oglasu stoji da je riječ o automobilu Range Rover sport koji se nalazi pod garancijom.

"Eksplozija bloka motora i samozapaljenje u podvožju automobila, blokada volana u vožnji na autocesti A3. Generalni uvoznik i distributer odbija zamijeniti za novi automobil. Bez automobila od travnja do danas", piše u oglasu.

"Ne znamo točno o kome se radi pa ga ne možemo tužiti"

Zbog zaštite kupaca u spomenutom dnevnom listu nam nisu mogli otkriti tko je platio oglas. Isto sa sigurnošću ne znaju niti u firmi GRAND AUTO D.O.O. koja je ekskluzivni zastupnik Land Rovera za Hrvatsku te kažu, upravo zbog toga što ne znaju o kome je riječ, ne mogu niti tužiti onog tko je platio oglas.

Luka Vranješ, voditelj marketinga i odjela za komunikacije Grand auta, za Index je rekao kako sumnjaju o kome se radi te da su s dotičnim već na sudu.

"Imamo kupca kojem se pokvario automobil i mi smo ga popravili i vratili mu ga u ispravnom stanju, međutim on ga je odbio i zatražio je od nas da mu damo novi automobil što nismo učinili", rekao je Luka Vranješ.

Istaknuo je kako je ovaj oglas primjer prljavog marketinga po kojem se ni ne zna o kome je riječ.


"Imali smo stranku kojoj se dogodio kvar i sumnjamo da je ta stranka platila oglasu, a već ranije nas je dotična stranka kontaktirala prvo sama, zatim putem odvjetnika i iskoristili su svoje zakonsko pravo i podnijeli tužbu i traže naknadu štete zbog duševnih boli jer nisu imali auto pa navode i zamjenski i novi auto. Kako god bilo to je na sudu, svi ćemo iznijeti argumente i sud će donijeti presudu", rekao je Vranješ.

"Nanesena nam je šteta, ljudi nas zovu"

Dodao je kako ne mogu potvrditi hoćemo li tu osobu tužiti jer u oglasu kažu, nema imena stranke.

"Ono što je u cijelom slučaju sporno je da stranka nije ni navela o kome se radi, koja tvrtka je u pitanju tako da sve što mogu reći je da se radi o prljavom marketingu", ponovio je Vranješ dodajući kako im je osoba nanijela štetu ovim oglasom jer ih već ljudi zovu i pitaju za taj slučaj.

Do osobe koja je platila oglas nismo uspjeli doći, no kako god bilo, nezadovoljstvo automobilskom kućom odlučili su riješiti na jedan posve novi način.

Pročitajte više