Incident s velikom nuždom: Putnici čekali satima, otkazan let EasyJeta

Screenshot: Twitter

Let easyJeta je otkazan, a putnici su se morali iskrcati nakon što je netko u zrakoplovu obavio veliku nuždu na podu toaleta. Let sa španjolskog otoka Tenerife za London Gatwick već je kasnio nekoliko sati. Jedan od putnika Aaran Gedhu je kazao za CNN da je let već imao problema prije polijetanja kada je u nedjelju navečer planirani avion zamijenjen manjim zrakoplovom, što znači da su neki putnici izgubili mjesta. 

Oni koji su se dva sata nakon planiranog polijetanja uspjeli ukrcati na avion morali su dodatno čekati više od sat vremena jer su djelatnici iskrcavali prtljagu zbog prevelike težine zrakoplova. 

Gedhu navodi da su putnici polako postajali nervozni i ljutiti. "Avioni EasyJeta, takvi kakvi jesu, jednostavno nisu baš udobni. Imate samo malo sjedalo s dovoljno prostora za noge. Tako da su svi bili malo napeti", rekao je. "Tada je pilot konačno javio da je sve u redu i da polijećemo za nekih 20 minuta. A onda se dogodio incident s defekacijom", dodao je. 

"Vrlo neugodno iskustvo" 

Gedhu je rekao da je sjedio u sredini zrakoplova i da je vidio dva putnika kako odlaze u prednju kupaonicu aviona. Zatim se pročulo da je netko vršio veliku nuždu na podu toaleta. Uslijedio je neugodan miris. 

"Nitko nije bio sretan zbog ove situacije. No, većina nas je vjerovala da se radilo o nezgodi. Svi su bili pristojni jedni prema drugima. Nije bilo svađe među putnicima. Jednostavno, bilo je to vrlo neugodno iskustvo. S obzirom na to da je avion bio u nehigijenskom stanju, morali su dovesti čistače iz zračne luke da ga očiste", kazao je. 

Putnici su ostali na svojim sjedalima tijekom procesa čišćenja. Nakon toga je kapetan zrakoplova rekao putnicima da se moraju iskrcati. Gedhu je premješten u hotel, a zatim je sljedećeg jutra dobio mjesto na drugom letu. 

Pročitajte više