Philip Morris pokrenuo kampanju "Ne mlađima od 18!"

DANAS je počeo program sprječavanja dostupnosti cigareta i duhanskih proizvoda mladima pod nazivom "Ne mlađima od 18!" Cilj kampanje Philip Morrisa Zagreb d.o.o. je podići razinu svijesti trgovaca i potrošača o problemu pušenja kod mladih i zakonskoj zabrani prodaje cigareta mlađima od 18 godina.

Tijekom programa "Ne mlađima od 18!" Philip Morris Zagreb d.o.o. će na više od 6.000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj distributirati materijal, koji će se trgovcima, ali i široj javnosti, pružiti informacije o postojećim zakonskim odredbama, kaznama u slučaju njihovog nepoštivanja, ali i moralnoj obvezi svakoga da drži cigarete što dalje od djece, navodi se u priopćenju kompanije.

Za distribuciju programskog materijala bit će potrebno nešto više od mjesec dana, a sam program edukacije prodavača, u cilju sprječavanja dostupnosti cigareta maloljetnicima, nastavit će se do kraja godine.

Kompanija ovaj program provodi u 90-ak  zemalja diljem svijeta s ciljem sprječavanja pušenja kod djece i mladih.

Pročitajte više