Plavi telefon uveo savjetovanje putem WhatsAppa

Foto: Plavi telefon

PLAVI telefon u suradnji s Infobipom, vodećom IT kompanijom u Hrvatskoj i regiji, uvodi novu uslugu za svoje korisnike.

Osim pružanja psihosocijalnog savjetovanja putem telefonske Linije pomoći, volonteri Plavog telefona od sada će biti dostupni i na popularnoj mobilnoj aplikaciji WhatsApp.

Uslijed neizvjesnog razdoblja uzrokovanog pandemijom covida-19, potreba za psihosocijalnom pomoći je povećana. Stoga je Infobip donirao Plavom telefonu softversko rješenje zahvaljujući kojem se korisnici mogu javljati putem WhatsApp aplikacije te na taj način dobiti podršku, kao i telefonskim pozivom na Liniju pomoći.

Pristup savjetovanju preko broja ili QR koda

Korisnici mogu pristupiti WhatsApp savjetovanju slanjem poruke na broj +385 (1) 4833 888 koji je isti kao i broj telefona Linije pomoći ili skeniranjem QR koda koji je dostupan na web stranici Plavog telefona. Na taj način pomoć će se pružati još većem broju korisnika, svima koji preferiraju ovaj način komunikacije. Psihosocijalna podrška koju Plavi telefon profesionalno pruža već gotovo 30 godina potpuno besplatno od sada će biti dostupna i putem ovog digitalnog kanala.

WhatsApp je trenutno jedna od najpopularnijih instant aplikacija za komunikaciju u Hrvatskoj, a broji više od dvije milijarde aktivnih korisnika diljem svijeta. Osim velikog broja korisnika i jednostavnosti korištenja, postojanje enkripcijske zaštite od pošiljatelja do primatelja osigurava potpunu sigurnost te zaštitu poruka i korisničkih podataka. Upravo je iz tih razloga za savjetovanje odabrana baš WhatsApp aplikacija.

Plavi telefon prva i najstarija linija pomoći u Hrvatskoj

Plavi telefon je prva i najstarija linija pomoći u Hrvatskoj namijenjena djeci, mladima i odraslima. U gotovo 30 godina kontinuiranog rada Udruga Plavi telefon je uspješno osmislila i provela preko 35 društveno odgovornih programa i projekata. Na Liniju pomoći je primljeno više od 125.000 poziva, a više od 600 volontera odradilo je oko 65 tisuća volonterskih sati. Usluge Plavog telefona koristilo je približno 14.000 djece i 3000 roditelja. Ove impresivne brojke govore o povjerenju koje građani imaju u Plavi telefon.

Dostupnost putem aplikacije WhatsApp omogućit će još efikasnije pružanje podrške, pomoći i informacija svim korisnicima Plavog telefona. Više o novoj usluzi "WhatsApp savjetovanja" možete saznati na web stranici https://www.plavi-telefon.hr/ ili upitom na e-mail info@plavi-telefon.hr.

Pročitajte više