Primili smo hrpu mailova ljudi bijesnih na Mall.hr: "Neprofesionalno i bahato"

Foto: Mall.hr, 123rf

NAKON što smo objavili prvi tekst o nezadovoljstvu kupaca web trgovine Mall.hr, na redakcijski mail stiglo nam je desetke novih mailova s pritužbama na rad ove trgovine.

Brojni građani požalili su nam se na neodgovorno poslovanje ove tvrtke. Upozoravaju na neisporučene pakete, uzimanje novca klijenata bez informacija o vremenu isporuke, prekoračivanje rokova isporuke, nepristojno ponašanje, ignoriranje upita kupaca i brisanje kritika s društvenih mreža. 

Ako ste imali sličnih iskustava, pošaljite nam na desk@index.hr.

Iz Mall.hr-a, pak, poručuju kupcima da im je najbolje da dođu sami pokupiti svoje pakete na jednom od dvaju mjesta za preuzimanje paketa u Zagrebu. Dakle, iako se radi o web trgovini, iz Mall.hr-a vam poručuju da je najbolje da proizvod koji ste naručili sami preuzmete kod njih, umjesto da vam stigne na kućni prag.

"Zbog povećanog broja narudžbi kroz studeni i usprkos radu u našem centralnom skladištu u 3 smjene došlo je do određenih kašnjenja u isporukama narudžbi. Sve narudžbe se isporučuju i svi kupci će dobiti svoje artikle. 

Također, istaknuli smo obavijest na stranici kako zbog gore navedenih razloga dolazi do kašnjenja u otpremi artikala i zamolili za razumijevanje od strane kupaca. Na mailove i pozive kolege odgovaraju po redu zaprimanja i unutar zakonskog roka za odgovor na prigovor. Kako je zbog kašnjenja došlo do velikog broja poziva tako se na javljanje operatera čekalo u prosjeku 10 do 15 minuta. Od početka našeg poslovanja bilježimo povećanja u broju narudžbi, ali do sada nismo imali ovakav veliki skok u broju narudžbi, što je dovelo, usprkos našim naporima, do kašnjenja. 

Ovo je posljedica bolje ekonomske situacije u državi jer primjećujemo da su kupci spremni potrošiti više novaca nego prijašnjih godina. Mi se ispričavamo našim kupcima zbog nastale situacije i nastojat ćemo da uz rast poslovanja više ne dođemo u ovakvu situaciju", kažu iz Mall.hr-a.

U nastavku donosimo nove mailove nezadovoljnih kupaca koji su pristigli na adresu naše redakcije:

"Najneozbiljnije iskustvo internet šopinga u Hrvata!"

Poštovani, 
imao sam također neugodno iskustvo s mall.hr-om u ovom predblagdanskom periodu, tako da me iskreno obradovao vaš članak.

Naručio sam artikl i pri kupovini na njihovoj stranici postoje različite opcije o načinima isporuke, jedna od opcija je izbor točnog datuma otpreme i ta usluga košta dodatnih 25kn koju sam u ovom slučaju ja odabrao u nadi kako će tog datuma stići moja pošiljka kao što je navedeno. 

Dan prije nego je trebao artikl bit “otpremljen” stigao mi je mail i sms u 19:03 kako na žalost nisu u mogućnosti otpremiti artikl do sutra,  a mogućnost za informacijama su mi automatski uskratili jer im info call centar radi do 19:00h. 

Idući dan sam ih zvao bezbroj puta i kad su mi se napokon javili objašnjavali su kako su to samo neke opcije kako bi pošiljka mogla biti nešto brže na vašoj adresi i kako to ne znači da će pošiljka stići taj datum unatoč tome što piše na njihovoj stranici, 
nego da tog dana kreće otprema s njihovog skladišta i da dostava može trajati još 2-3 dana.

Naravno kako mi agentica nije uspjela objasniti razlog zbog kojeg su mi reketarski naplatili 25kn iako je potvrdila da mi vjerojatno pošiljka neće doći idući tjedan. Još gluplja stvar kod korisničkog iskustva na stranici je što ispod opcije za odabir točnog datuma isporuke postoji i opcija za besplatne dostave koja je otprilike za 5-10 dana, tako da baš super što sam popušio dodatnih 25kn za nešto što mi nije stiglo ni kroz 10 dana.

Najneozbiljnije iskustvo internet šopinga u Hrvata!"

"Kupio sam gume. Isporuka je trebala biti 27.11.2018 još sam i platio dodatnih 25kn da dođu tog datuma. 4 × Continental ContiWinterContact TS860 205/55R16 91H F 2.636 Kn. Zovem skoro svaki dan od 28.11.2018 kad je dostava mojih guma.Uredno odgovaraju dostava je u pripremi danas ili sutra.

06.12.2018 razgovaram s operaterom mall.hr on mi veli da su izgubili 1 gumu ali ne zna tko i gdje, da će nazvati sljedeći dan i reći gdje je nastao problem. 07.12.2018 zovem ponovo i razgovaram s gospodinom on mi veli da ne zna gdje se trenutno nalaze gume.

Momentalno sam ga tražio raskid naruđbe i povrat novaca na što on mi odgovara mailom da pošaljem svoj IBAN"

"Poštovani,

Želim Vas obavijestiti da sam i ja naručio 4 zimske gume u webshopu mall.hr 22.11.2018. Otprema dostavnoj službi bila je zakazana na dan 27.11.2018.  Na dan 17.12. još uvijek ništa od guma. Dakle to je 20 dana kašnjenja isporuke. Horor, što da Vam kažem... Mislim da nije potrebno objašnjavat zašto mi trebaju zimske gume. Još mi je vise zao ljudi koji su naručili poklone za Božić.

Na taj dan, 17.12.2018. poslao sam im mail i raskinuo ugovor. Nekoliko dana nakon toga proslijedili su moj mail svojoj financijskoj službi i vratili mi novce na račun. S tim nije bilo problema. U periodu kašnjenja isporuke nisu odgovarali na mailove osim automatskih odgovora. Na pozive su odgovarali s obećanjem "ovaj ili sljedeći tjedan"...

Prije ovog predbožićnog ludila sam naručio nekoliko artikala kod njih i uvijek je isporuka kasnila otprilike dan ili dva, a jednom 4-5 dana. To je neodgovorno, ali tri tjedna je već teški bezobrazluk"

"20.11. je plaćena narudžba. Dana 3.12 pitam kada će konačno doći naručeno i plaćeno. Dana 14.12 dobivam SMS od DPD_croatia da je moj paket u DPD-u te da radi povećanih volumena će biti dostavljen"

"Žalosno i neprofesionalno"

"Isti slučaj, naručio ssd disk, vrijeme isporuke po njihovoj obavijesti od 5 do 12 .12, ali od isporuke ništa, usprkos njihovoj sms obavijesti da je pošiljka predana na isporuku 5.12. isporuke nema, a 14.12. dobivam mail da isporuka nije realizirana jer  je nije imao tko primiti. Totalna glupost jer se isporuka čekala. Žalosno i neprofesionalno"

"16.11.2018 naručio sam autoradio. Kada sam vidio da niti nakon mjesec dana nema ništa od isporuke zatražio sam da storniraju narudžbu i vrate novac.  Ništa od novca niti radija. Molim vas da okupite sve kupce koji su prevareni kako bi mogli zajednički nastupiti u tužbi protiv neodgovornog distributera"

"Pozdrav!

Evo prekrasnog iskustva. Naručim poklon 05.12 uz opciju preuzimanja u njihovoj trgovini na Zagrebačkoj. Bas da izbjegnem sranja s dostavom jer su tijekom godine bili ok i korektni za ostale narudžbe.

Pratim pošiljku na njihovoj stranici i piše očekivano slanje pošiljke 07.12, kewl. Doista su prije dostavljali za 2 dana u trgovinu

08.12 ih zovem i čude se k’o pura dreku da je u slanju i da mogu očekivati. Par sati kasnije očekivano slanje se mijenja u 11.12

U međuvremenu me mama nagovori da njoj naručim Western Digital vanjski hard s njihove stranice

11.12 ih zovem već pomalo luda i carica na telefon kaže kako mogu otkazati narudžbu od 05.12 ali da ce ova stići. Ja kažem, čekajte malo, od 05.12 čekam isporuku i samo mijenjate datume. Yadda yadda 

Par dana kasnije stara dobije svoj vanjski hard (plaćanje s isporukom u njen ured.

Ja pop.... i jedva nađem poklon u drugoj  trgovini (ne mall.hr) i odem preuzeti i platiti. U razmaku 2 sata

Long story short, lazu nenormalno. Nije dostava u pitanju, nego stanja na skladištima garant ne odgovaraju, piše da je proizvod tu, a nije. Pa naručiš i ispadneš budala. A dobiješ samo ono sto doista imaju na lageru".

"Ukratko ću objasniti situaciju. Artikle sam kupio u webshopu 14.12., napominjem artikle koje ste imali na stanju. Pri tome sam dodatno platio 25 kn za ubrzani rok isporuke. Primio sam obavijest u ponedjeljak  17.12 da ste narudžbu i plaćanje zaprimili i da ce pošiljka biti, kao sto sam gore naveo, biti otpremljena za 1-2 dana.  Do danas, 21.12. nisam bio obaviješten da istu niste u mogućnosti poslati, već na moj poziv u vas kontakt centar, operater mi govori da ćete pošiljku poslati, možda poslije Božića. Ne moram napominjati da su naručeni i plaćeni proizvodu bili pokloni za Bozic, koji su trebali razveseliti meni drage osobe.
Svjestan sam gužve i da imati povećani obim posla, i sam sam poduzetnik i dane rokove poštujem.  Mislim da je od vas bilo u najmanju ruku bilo odgovorno da me obavijestite da obećane rokove ne možete ispoštovati, razlog nije bitan meni kao korisniku.

Tako da vase isprike ne uvažavam i ne znače mi ništa. Smatram da ste se poprilično neodgovorno ponijeli i da takav način poslovanja nije profesionalan. Naravno da ću se raspitati sto misli o tome udruga potrošač i sam zakon o zasiti potrošača"

"Poštovani, roba naručena preko Mall kasni 14 dana, još sam platio dodatni iznos za željeni dan isporuke.
Na telefon i mail nisam dobio nikakvu povratnu informaciju. Žalosno i jadno. Da sam znao nikad ne bih naručio preko njih"

"Za svaku kritiku - naručenu robu 14.11.2018 trebali su isporučiti 22.11.2018. Naravno nije stigla isporuka narudžbe od tog datuma 22.11.2018.svaki dan pisala sam mail i zvala satima nikakvih odgovora nema. Kada sam odbila primiti robu 16.12.2018.  dakle vise od 30 dana od narudžbe čekajući da se bilo tko udostoji odgovoriti mi - 21.12.2018.  dobijem poziv njihove djelatnice DA LI ODUSTAJEM OD NARUDŽBE. Dakle bez komentara - jedino preporuka ne kupujte od njih"

"Naručili smo igračku za dijete 6. prosinca 2018. U mailu kojim je narudžba potvrđena pisalo je da je vrijeme otpreme narudžbe izdmeđu 10. i 17. 12. i da ce poslati mail kojim će nas o tome obavijestiti. Kako mail nije stigao, u četvrtak 21.12. sam nakon ne znam ni sama koliko pokušaja napokon dobila agenta u call centru koji mi je rekao da naša narudžba uopće nije poslana i da ne zna kada će biti ali do Bozica sigurno ne može. Naravno da nas o tome ne bi sami ni obavijestili.Za povrat novca rekao je da nema problema ali isto tako ne zna kada će novci stići!Dobila sam blagi živcati slom nakon sto mi je objasnio da ne možemo sami ni doci po naručeni artikl jer je “lokacija centralnog skladišta tajna i nije praksa da kupci sami dolaze tamo”. Zvala sam udrugu za zaštitu potrošača gdje su mi objasnili sto mogu napraviti.Ponovno sam takva bijesna pričala s istim agentom kojem sam rekla da ću se zaliti najprije njima,zatim tržišnom inspektoratu,a onda i dici privatnu tužbu protiv mall.hr-a. Isti dan,oko 21h na mail je stigla obavijest o tome da je naručeni artikl poslan i stigao je na Badnjak!! 
Ovo je prvi i sigurno zadnji put da smo nešto preko njih naručili"

"Prvi i zadnji put"

naručio sam neke dijelove za automobil (ulje i žarulje) 21.11 te sam uredno izvršio plaćanje unaprijed. Nakon 2 dana dobivam mail da je roba spremna za predaju dostavnoj službi i da se čeka preuzimanje. navedeni status pošiljke je tako stajao 20 dana s tim da se datum isporuke samo pomicao unaprijed. unatoč razgovorima s njihovom službom za korisnike i popriličnom količinom novaca potrošenim na pozive koji u pravilu nikada ne prolaze bez 10 minuta čekanja na javljanje njihovih agenata nakon 20 dana otkazujem narudžbu i telefonski dobivam obavijest od njihovog agenta da im samo pošaljem iban za povrat novca. Šaljem odmah i čekam. Deset dana nakon slanja ibana i naravno nevraćenog novca zovem ih opet. 15 min čekanja i naravno mog troska dobivam agenticu i ona mi kaže da nisu poslali moje podatke financijskoj službi WTF. Napokon dobivam mail da je poslano njihovoj financijskoj službi. Otada je prošlo već 5 dana a da nisam dobio povrat (znaci ukupno dva tjedna od zatraženog povrata). Već vise od deset godina kupujem preko interneta uključujući i webshopove u hrvatskoj. ovo mi je bila prva kupovina u mall.hr i nikada vise. Uostalom ako pogledate malo bolje njihove reklame i popuste navedene onda ćete lako uočiti grubo kršenje zakona jer reklamiraju proizvode sa nevjerojatnim popustima tj pumpaju original cijene proizvoda i na temelju toga oglašavaju ogromne popuste. Nedavno su reklamirali led tv s popustom od  cca 80% s time da tržišna cijena televizije je ista onoj s njihovim popustom od 80%"

Pročitajte više