Propada Tupperware

Foto: Profimedia

TUPPERWARE, popularni američki proizvođač posuda za skladištenje hrane, upozorio je da bi mogao propasti ako brzo ne prikupi nova sredstva. Dionice tvrtke, osnovane prije 77 godina, pale su danas za gotovo 50 posto nakon što je priopćeno da postoji "značajna sumnja u njezinu sposobnost da nastavi s poslovanjem", piše BBC. Tijekom prošle godine dionice firme pale su 90 posto.

Tvrtka je postala poznata 1950-ih i 1960-ih kada su ljudi održavali "Tupperware zabave" u svojim domovima kako bi prodavali plastične posude za skladištenje hrane. Nedavno je počela prodavati svoje proizvode u američkom trgovačkom lancu Target u pokušaju da privuče mlađe kupce. Također su proširili asortiman na proizvode za kuhanje, ali ništa od toga nije pomoglo.

Tupperware je u priopćenju objavio da "trenutačno predviđa da možda neće imati odgovarajuću likvidnost u bliskoj budućnosti". Dodali su da surađuju s financijskim savjetnicima kako bi osigurali više novca i ulaganja. "Današnji dan označava kritičan korak u rješavanju financijske stabilnosti i likvidnosti. Tvrtka čini sve što je u njezinoj moći kako bi ublažila posljedice nedavnih događaja te poduzimamo hitne mjere da bismo pronašli dodatne izvore financiranja", rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez.

Tupperware je osnovao Earl Tupper, američki kemičar, 1946. godine. 

Sklopili su ugovor s Targetom

Godine 2021. Tupperware je krenuo u veliku stratešku promjenu sklapanjem ugovora s Targetom, trgovcem na malo popularnim među mlađim generacijama. Tvrtka je prethodno prodavala svoje proizvode gotovo isključivo putem "Tupperware zabava" ili vlastite web stranice.

Neil Saunders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u GlobalData Retailu, rekao je za CNN da su oštar pad broja prodavača, povlačenje potrošača s kućnim proizvodima i brend koji još uvijek nije u potpunosti povezan s mlađim potrošačima problemi s kojima se Tupperware trenutno suočava.

 

Pročitajte više