Riječki Surf'n'Fries se širi. Hrvatski krumpirići stigli u Britaniju

Foto: Facebook

NAJUSPJEŠNIJI hrvatski franšizni lanac Surf'n'Fries, koji su pokrenuli Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, proširio se na Ujedinjeno Kraljevstvo. Upravo je Čolak na svom Facebooku podijelio vijest o proširenju lanca. 

"Novi Surf’n’Fries shop u UK-u!!! Velike čestitke Timu našem franšizeru koji je sa nama već godinama! Prošlo je 15 godina od prvog Surfa u Rijeci…what a ride!!! More to come!!!!", napisao je. 

Ideja je bila otvaranje malog lokala u Rijeci

Informacija o proširenju podijeljena je i na Facebooku profilu lanca. "Radujemo se što može objaviti da je naša najnovija trgovina Surf’n’Fries sada otvorena u Ujedinjenom Kraljevstvu! Posebna zahvala našem sjajnom franšizeru, Timu, koji je bio ključni dio našeg putovanja i omogućio ovo proširenje. Njegova predanost i strast ono su što znači Surf'n'Fries.

Očekujte naše prepoznatljive ukusne krumpiriće, priloge i umake koji su osvojili srca diljem svijeta. Pozivamo naše britanske prijatelje da iskuse okus koji impresionira. Za nove avanture i nezaboravne okuse. Dobro došli u obitelj, UK - učinimo ovo epskim!", poručili su. 

2009. godine Surf'n'Fries nije bio zamišljen kao franšizni lanac. Ideja je bila otvaranje malog lokala u Rijeci u kojem bi se prodavao pomfrit pa se polako širiti, no posao je eksplodirao pa su se hrvatski krumpirići proširili po cijelom svijetu. 

"Nismo baš previše imali pojma što radimo"

Andrija Čolak, suosnivač Surf'n'Friesa, 2019. je za Index ispričao da ih je na ulazak u ovaj posao inspirirao jedan riječki lokal u kojem se prodavao pomfrit, a koji je bio vrlo popularan '70-ih godina.

"Na ideju je došao Denis nakon što smo prodali svoju prvu tvrtku i došli do nešto kapitala i onda se pitali 'što sad?' Uglavnom, ideja je bilo 'reinventati' pomfrit, a inspiracija je došla od jednog pomfrit-dućana koji je u Rijeci radio '70-ih godina i bio je vrlo popularan. 

Počeli smo raditi na ambalaži, koja je i danas inovativna i drži ključnu vrijednost cijelog brenda. Franšiza nije inicijalno bila u planu, već smo mislili razvijati vlastiti lanac malih pomfrit-dućana. Iskreno, nismo baš previše imali pojma što radimo, međutim išli smo srcem u posao", prisjetio se. 
 

Pročitajte više