Inače, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović Dropulić zamijetila je da se u tom programu projekt Družba Adria spominje kao gotova stvar, pa je zato naglasila da se "radi studija utjecaja na okoliš, te će se nakon toga vidjeti u što se ide i što se isplati".
Premijer Sanader istaknuo je da treba nastaviti istraživanja svih aspekta zaštite okoliša, vezano uz taj projekt.
Izvijestio je o za sada "načelno iskazanom interesu Slovenije i Italije za uključenje u taj projekt", što znači da bi zadnja luka (toga naftovoda) bila Trst.
Podsjetio je pritom da postoji još jedan projekt, transport nafte iz kaspijske regije - Constanza-Pančevo-Omišalj-Trst (COPT) (kojemu je Trst također zadnja luka). Za taj projekt trenutačno se radi studija isplativosti.
Projekt Družba Adria predviđa pak izvoz nafte iz Rusije, preko Bjelorusije, Ukrajine, Slovačke, Mađarske i Hrvatske, do tankerske luke Omišalj.
(Hina) xum/bn ysp