SAP vodeći na tržištu poslovnog softvera

PREMA najnovijim istraživanjima, SAP je broj 1 u svijetu u ponudi rješenja za upravljanje odnosima s kupcima, resursima tvrtke i opskrbnim lancem. U utorak je objavio da je tvrtka proširila svoju predvodničku ulogu u svijetu kao ponuđač broj 1 za poslovni softver, na temelju brojčanih pokazatelja o tržišnom udjelu.

Gartner Dataquest, jedinica u sklopu tvrtke Gartner, Inc., vodeće istraživačke i analitičke tvrtke za pitanja informatičke tehnologije na svjetskoj razini, izdao je tri izvješća 7., 8. i 9. lipnja 2006. u kojima se analizira stanje svjetskoga tržišta softvera za upravljanje resursima tvrtke (ERP), odnosima s kupcima (CRM) i opskrbnim lancem (SCM).

Na temelju nove metrike ukupnih primitaka od softvera, SAP je na prvome mjestu na sva tri softverska tržišta. Uz to, SAP sada ima i najveći tržišni udio u segmentu ERP-a koji se odnosi na upravljanje imovinom tvrtke(EAM).

Gartner je po prvi put izračunao tržišni udio za segmente tržišta poslovnog softvera na svjetskoj razini temeljem metrike ukupnih primitaka od softvera koja održava promjene u toj grani, kao što su open source softver (OSS), poslovni modeli "na zahtjev“ te novi propisi. 

Prema istraživanju Gartnera svjetsko tržište CRM doživjelo je snažan rast pri čemu su ukupni primitci od softvera porasli 13,7 posto. SAP je učvrstio svoj predvodnički položaj kao nositelj najvećega udjela na svjetskome tržištu CRM sa stopom rasta od 19,6 posto u odnosu na prethodnu godinu mjereno ukupnim primitcima od softvera.

SAP-ova se strategija usredotočuje na isporuku snažnih standardnih CRM funkcionalnosti s dubinskim procesima u sklopu djelatnosti (na primjer, upravljanje trgovinskom promocijom za potrošačke proizvode te upravljanje intelektualnim vlasništvom) koju omogućuje jedinstvena SAP-ova integracija rada s korisnicima i uredskog poslovanja.

Kako se tržište CRM konsolidiralo u 2005., SAP je zabilježio porast narudžbi od organizacija koje su ranije kupovale CRM proizvode po načelu “najbolje u svojoj klasi”.

Sada prvi u svijetu u sva četiri segmenta softvera za ERP: za upravljanje financijama, ljudskim kapitalom, imovinom tvrtke i proizvodnim operacijama.

Također je učvrstio svoj položaj kao nositelj najvećega tržišnoga udjela na svjetskome tržištu rješenja za upravljanje opskrbnim lancem, s rastom od 25 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ukupni primitci od softvera za SCM aplikacije rastu 2,6 posto godišnje.

Gartner je uveo ukupne primitke od softvera kao novu metriku u svojim izvješćima o poslovnom softveru na razini cijeloga svijeta. Ta istraživačka kuća definira ukupne primitke od softvera kao primitke generirane od novih licenci, ažuriranja, pretplata te hostinga, tehničke potpore i održavanja. Profesionalne usluge i hardver nisu uključeni u ukupne primitke od softvera. Ranije je ta istraživačka tvrtka koristila podatke o primitcima od novih softverskih licenci kao metriku za svoja izvješća.

Pročitajte više