Čengićeva tvrtka "BIO air" 1998. i 1999. godine zakupila je četiri zrakoplova koja su u BiH registrirana na protuzakonit način a sve te poslove vodio je Tarik Đođić kao odgovorna osoba.
Zahvaljujući političkim vezama, letjelice BIO air-a odmah su imale privilegiran položaj na najprofitabilnijim linijama iz Sarajeva, prije svega onoj prema Istanbulu.
Prema nekim pretpostavkama Čengićevi zrakoplovi u poslijeratnom razdoblju korišteni su i za nelegalni prijevoz oružja u krizna žarišta o čemu je Đođić morao znati jer je bio odgovoran za organiziranje tvrtke i planiranje njezina poslovanja kao i za isplate letačkom osoblju.
Đođić sada obavlja poslove savjetnika za gospodarska i pravna pitanja u uredu predsjedatelja Vijeća ministara BiH.
Ukoliko bi uslijedilo i službeno otvaranje kaznenog postupka protiv Đođića, on bi mogao postati važnim svjedokom u eventualnom postupku protiv Čengića.
Ovaj visoki dužnosnik SDA koji obnaša i dužnost predsjedatelja povjerenstva za vanjsku politiku Zastupničkog doma Parlamenta BiH od prošle godine se nalazi na popisu osoba kojima je zabranjen ulazak u Sjedinjene Američke Države.
Čengić je tijekom rata nadzirao i raspoređivao donacije koje su pristizale kao pomoć za obranu BiH i pretpostavlja se kako iz tog razdoblja i potječe njegov veliki politički utjecaj kojega je zadržao i do danas.
Iako je američka vlada Čengića otvoreno označila nepoželjnom osobom, SDA do danas nije pokrenula nikakav postupak preispitivanja njegova statusa u stranci ili državnom Parlamentu.
(Hina) xrm ysd