Službene brojke gledanosti: HTV gleda manje ljudi nego prošle godine

Ilustracija:Index (Fah,Facebook)

PREMA najnovijim službenim podacima za travanj ove godine, koje izdaje Agencija za elektroničke medije, Prvi program HTV-a nalazi se i dalje na trećem mjestu po gledanosti, daleko iz Nove TV i RTL-a.

Prvi program HTV-a treći

Tako je u travnju u najbitnijoj marketinškoj kategoriji gledatelja od 18 do 49 godina Nova TV imala 22,09 posto SHR-a, na drugom mjestu nalazi se RTL s 16,02 posto SHR-a te Prvi program HTV-a s 10,48 posto. Četvrti u nizu je HTV2 s 7,5 posto, a treći i četvrti program HTV-a imaju 1,4 i 1,5 posto SHR-a. Daleko ispred s 6 i 4 posto nalaze se RTL Kockica, RTL 2 i Doma TV.

U kategoriji 18 do 54 godine Nova TV ima 22,6 posto, RTL je na 15,7 posto, a HTV 1 11,6 posto. Bolje brojke HTV ima u kategoriji gledatelja iznad 4 godine - 15,4 posto, no to je i dalje nedovoljno da bi se približio Novoj TV s 24,2 posto, no dostigli su RTL koji je imao 14,4 posto u travnju ove godine.

Najgledanija emisija u kategoriji gledatelja od 18 do 49 godina je Big Brother s 36,4 posto SHR-a, slijedi Super talent show s 31 posto te serija Kud puklo da puklo. U prvih deset nalaze se i dvije emisije HTV-a, Vremenska prognoza od 24. travnja i emisija Plodovi zemlje.

Prošle godine bolje brojke

U istom razdoblju prošle godine, u travnju 2015. godine, HTV je imao 16,1 posto u kategoriji gledatelja iznad 4 godine, 11,5 posto u kategoriji 18 do 49 godina te 13,1 u kategoriji od 18 do 54 godine, što su daleko bolje brojke od ovih u 2016. godini.

SHR odnosno Share označava prosječan udio u gledanosti pojedinog kanala, emisije, ili vremenskog intervala od određene ciljne skupine koja u određenom trenutku gleda televiziju. Agencija za elektroničke medije u suradnji s AGB Nielsenom, specijaliziranom agencijom za istraživanje gledanosti televizije, svakog mjeseca predstavlja analize gledanosti televizije u Hrvatskoj. Svi podaci o gledanosti TV programa dobiveni su elektronskim mjerenjem gledanosti TV programa na panelu televizijskih gledatelja, koji je nacionalno reprezentativan.

Pročitajte više