U dva mjeseca 1,6 milijuna transakcija Visa karticama

VISA International, vodeći svjetski platežni sustav, objavio je rezultate proljetne kampanje osmišljene kako bi potaknula upotrebu kartica na prodajnim mjestima i povećala svijest o pogodnostima elektronskog plaćanja među korisnicima kartica i trgovcima.

Kampanja je imala snažan utjecaj na upotrebu Visa platežnih kartica s više od 1,6 milijuna transakcija na više od 52 tisuće prodajnih mjesta u Hrvatskoj od 15. travnja do 15. lipnja.

“Hrvati sve više i više koriste svoje Visa kartice uviđajući sigurnost i pogodnosti korištenja kartica u svakodnevnoj kupovini. Istodobno, i trgovci uviđaju pozitivne učinke na povećanje svojih prihoda, zadovoljstvo potrošača i smanjenje troškova do kojih dolazi zbog korištenja gotovine,” izjavio je Jean-Marc Tonti, regionalni menadžer Vise International za Hrvatsku.

Pod sloganom "Visa Vas vodi na putovanje iz snova", proljetna je kampanja poticala korisnike Visa kartica da svoju karticu upotrijebe za najmanje tri kupovine vrjednije od 20 kuna u trgovinama, restoranima, benzinskim postajama, hotelima ili supermarketima. Korisnici su automatski bili uvršteni u izvlačenje nagrada za osvajanje odmora iz svojih snova zajedno s džeparcem za putovanje u iznosu od 5,000 kuna na svojoj Visa kartici.

Pet sretnih dobitnika koji su osvojili mogućnost izbora odmora u Londonu, Parizu, Rimu, Amsterdamu, Barceloni, Dubaiju ili Baliju jesu: Vicko Mustapić i Mićo Zanki iz HVB Splitske banke, Natalija Kiš iz Hypo Alpe-Adria-Banke te Višnja Halmi i Petar Mate Willem Bašić, korisnici Raiffeisenbank Austria. Pored glavnih nagrada, deset dobitnika nagrađeno je Visinim ljetnim paketom za plažu koji se sastoji od suncobrana, dvije viseće mreže, prijenosnog hladionika i lopte za plažu.

Pročitajte više