VELIKI USPJEH Zagrebački Five je postao jedna od 49 svjetskih agencija koje je verificirao Google

Foto: Five

AGENCIJA Five, koja ima adrese u Zagrebu i New Yorku, i službeno je uvrštena u Googleov direktorij certificiranih svjetskih agencija. Google Developers Agency program stavlja ih u društvo od trenutno samo 49 certificiranih agencija u svijetu. Da bi zaslužila uvrštavanje u ovaj prestižni program, agencija mora zadovoljiti niz prilično rigoroznih faktora kojima demonstrira stručnost u korištenju Googleovih tehnologija, naravno uz portfelj vrhunskih mobilnih aplikacija.

Five (Pet minuta d.o.o.) radi mobilne aplikacije još od doba prvog iPhonea i od tada su istesali svoj zanat te uz vrhunski rad zaslužili i najbolje svjetske klijente, kojima se ne predstavljaju kao serviseri nego kao partneri koji će sagraditi i održavati njihov digitalni proizvod.

"Uvrštavanje u Googleov direktorij certificiranih agencija nam je prava potvrda izvrsnosti naših Android aplikacija kao uspješnih digitalnih proizvoda koje gradimo za naše zahtjevne klijente. I ne samo to! Google je prepoznao i naš veliki doprinos zajednici u obliku sudjelovanja i organiziranja raznih meetupova i konferencija, stvaranja kvalitetnog sadržaja na našem blogu te edukaciji novih generacija Android developera", kaže Tomislav Novoselec, šef razvoja u Fiveu.

Evo i nekih konkretnih projekata koje je Google uzeo u razmatranje.


Five već punih šest godina uspješno surađuje s Napsterom: od razvoja, dizajna i kontrole kvalitete do back enda, kroz sve mobilne i desktop platforme. Rosetti Stone, poznatoj platformi za učenje stranih jezika, svojim dizajn i razvojnim naporima podigli su prošle godine prihod mobile aplikacije za 112 % i broj aktivnih korisnika na Androidu za 115 %.

Marriott Internationalu, jednom od najvećih svjetskih hotelskih lanaca, napravili su chatbot, prvenstveno namijenjen za komunikaciju s millenialsima.

Omogućili su i nastajanje odlične Kickstarter ideje Moonlite, koja mobitel pretvara u projektor za pričanje priča za laku noć, a na mobilnoj aplikaciji ostvarili iznadprosječnu stopu zadržavanja korisnika od 36 %.

Pročitajte više