Vodnjanski Infobip omogućio naručivanje Ubera preko WhatsAppa u Indiji

Screenshot: YouTube

UBER je ovaj tjedan najavio pokretanje i proširenje svoje opcije WhatsApp to Ride (WA2R) preko koje njihovi korisnici u Delhi NCR-u, u Indiji, mogu naručiti prijevoz iz popularne chat aplikacije WhatsApp, bez potrebe za korištenjem Uberove ili bilo koje druge aplikacije.

"Rješenje je integrirano korištenjem Uberovog WhatsApp chatbota koji je omogućio Infobip - globalna cloud komunikacijska platforma i vodeća IT tvrtka u regiji. Nakon uspješnog pilot-projekta u indijskom gradu Lakhnau u prosincu prošle godine, tvrtka je odlučila lansirati uslugu u Delhi NCR-u, a naručivanje Ubera preko WhatsAppa dostupno je na engleskom i hindskom jeziku", priopćili su iz Infobipa.

Kako se naručuje Uber preko WhatsAppa?

Pilot-projekt pokazao je da su korisnici WA2R-a u prosjeku mlađi od korisnika aplikacije Uber, s polovicom korisnika mlađom od 25 godina. Iz Ubera također ističu kako je tijekom trajanja pilot-usluge čak 33 posto zahtjeva za vožnje preko WA2R-a došlo od strane novih korisnika. Lansiranje partnerstva u Delhi NCR-u Uberu će tako omogućiti da dopre do novih korisnika i proširi tržište.

Korisnici WhatsAppa u Delhi NCR-u vožnju preko Ubera mogu naručiti na tri jednostavna načina: slanjem poruke na Uberov poslovni broj, skeniranjem QR koda ili klikom na link za otvaranje Uber WhatsApp chata.

Od njih će se potom tražiti da navedu mjesta preuzimanja i odredišta, nakon čega će dobiti informacije o cijeni vožnje i očekivanog vremena dolaska vozača. Usluga je dostupna svim novim i postojećim korisnicima koji su se registrirali samo s telefonskim brojem na Uberu.

Ovako izgleda iskustvo naručivanja Ubera preko WhatsAppa:

 

Pročitajte više