"Vrijedi razmisliti, zar ne": Mogu li vas ovi spotovi natjerati da glasate za ulazak u EU?

DELEGACIJA EU u Hrvatskoj će početi na nacionalnim televizijama emitirati spotove koji bi vas trebali privući za glasovanje na referendumu za ulazak Hrvatske u EU.

Kampanja pod naslovom "Vrijedi razmisliti, zar ne?" će se sastojati od pet spotova koji će se prikazivati do Božića, pa onda ponovno od sredine siječnja pa do referenduma u Hrvatskoj. Prva dva spota već su stavljena na stranice Delegacije Europske unije u Republici Hrvatskoj i na YouTube.



Uz spotove "Ujedinjeni u različitosti!" i "Zaštita potrošača" pokušavaju se objasniti i pojedine politike EU. "Europska unija (EU) je gospodarska i politička unija 27 država članica koja im omogućava ostvarivanje zajedničkih ciljeva – prije svega uravnoteženog gospodarskog i društvenog razvoja te zaštitu prava i interesa građana EU-a", pišu na svojim stranicama iz Delegacije i dodaju da se EU temelji na zajedničkim vrijednostima - miru, slobodi, demokraciji, solidarnosti i još mnogim drugima.



"Državama koje se pripremaju za članstvo, EU može biti i poticaj poduzimanju reformi – primjerice, borba protiv korupcije, jačanje pravne države, učinkovit pravosudni sustav, učinkovitija javna uprava, bolja zaštita potrošača itd., od kojih će ponajviše profitirati njezini građani", pišu iz Delegacije. Sami procijenite mogu li vas ovi spotovi nagovoriti da glasate za ulazak Hrvatske u EU?

Pročitajte više