"TURISTI DOŽIVLJAVAJU ŠOKOVE" Zbog perača stakala u splitsku luku stižu - zaštitari

Foto: Borna Filić/Pixsell

ZBOG perača vjetrobranskih stakala na automobilima, Lučka upravu Split angažirala je usluge zaštitarske tvrtke Pit Bull, potvrdio nam je ravnatelj Vice Mihanović.

"Situacija je eskalirala prošle sezone kada je koncesionar Trajektna luka bio u problemima. Radnici su bili nezadovoljni situacijom u svojoj tvrtki, a to su iskoristili perači stakala koji zaskaču na vozila koja čekaju na ukrcaj za trajekte. Imali smo niz pritužbi. Ta pojava nije od jučer, to su običaji koji se protežu desetljećima unazad, no sada su došla druga vremena", kaže Mihanović. 

Zaštitari u kućicama i na vanjskim površinama

"Jako teško je bilo odraditi prošlu sezonu. Novi koncesionar inzistira na redu, pa smo odlučili objaviti javni natječaj i angažirati zaštitare za vanjske površine u luci. Javili su se Klemm, Pit Bull i Sokol Marić koji već obavlja zaštitarsku uslugu u luci, no njihovi zaštitari se nalaze u kućicama, a nama je bio potreban netko tko će se pozabaviti peračima stakala", kazao nam je Mihanović. 

Sokol Marić čuva tako carinski prostor, ribarsku luku i sam ulaz u gradsku luku. Pit Bull bi trebao pokriti ostatak tijekom sezone, a možda i duže.

Perači se u luci pojave iza 10 sati

Mihanović je locirao dvije skupine perača u gradskoj luci.

"Jedna je grupa na Gatu Svetog Petra, odakle polaze trajekti za Hvar i Vis, a druga grupa pred trajektima za Šoltu i Supetar. Ta grupa bolje prolazi jer je promet frekventniji, trajekti češće plove za Brač, nego za druge otoke. Obično se pojave oko 10 sati i ostanu do večeri. Njih petnaestak", kaže nam Mihanović.

Red na vezu za kruzere

Kaže kako je angažiranje zaštitara bilo nužno jer perači balansiraju na rubu zakona, znaju da ih policija ne može privesti.

"Ovo je bila potreba jer nije primjereno da putnici doživljavaju šokove kada ih zaskoče perači. Bilo je i problema s taksistima, rikšama i trokolicama, koji bi nagrnuli na vez za kruzere. Sada smo i to uredili, nacrtali smo im trake za parkiranje, pomažu i novoangažirani zaštitari, a za dogodine ćemo razraditi primjeren model koncesioniranja kako bi i to uredili", kazao nam je Mihanović. 

Pročitajte više