Automobili koji su obilježili godinu: Pristupačno izdanje

Foto: Press

KRAJEM svake godine zbrajaju se plusovi i minusi, ističu događaji, bilo pozitivni ili negativni,
koji su obilježili godinu, a sve kako bi se prekratilo vrijeme do najveselije noći u godini. Da ne
budemo iznimka istom smo se okrenuli i mi izdvojivši automobile koji su definitivno obilježili 2012. godinu.

Ovo sasvim sigurno nije izbor najboljeg automobila, a vjerojatno nismo u potpunosti pogodili ničiji ukus. U stvari, da još malo razmislimo sigurno bi se sjetili istaknuti još koji model. Stoga je ovo tek kratka priča o nekolicini automobila koje smo upoznali i koji su na nas ostavili najupečatljiviji dojam. Kako novac danas sve diktira, i naše smo „adute“ podijelili u dvije grupe, i to u onu "do kojih možemo" i onu "za kojima sanjamo".



Krenimo od zemaljskih stvari i odmah pokvarimo sve što smo do sada rekli. Naime, odlučili smo
izdvojiti Opel Adam, gradski premium iz Rüsselsheima nazvan prema osnivaču tvrtke koji, iako
predstavljen ove godine, u stvari pripada idućoj jer tada dolazi na tržište. Svojim hrabrim dizajnom
i samom činjenicom da je riječ o ambicioznom Opelovom pokušaju u premium segmentu
zaslužuje da ga se spomene. A da bi mogao biti popularan govore podaci kako su njegovi autori
upravo svom najmanjem modelu podarili najviše što trenutno mogu, bilo u pogledu tehnike, ili
kada govorimo o mogućnostima individualizacije svakog pojedinog automobila.



Trenutno najsnažniji europski, a vjerojatno i svjetski proizvođač, njemački Volkswagen je tijekom

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ove godine tržište počastio s modelom up!, koji je dobio Škodinu Citigo i Seatovu Mii inačicu, a
svijetu je podario i dugo očekivanu sedmu generaciju Golfa.



Up! je nakon dugih porođajnih muka poput premještanja motora i pogonske osovine naprijed/
nazad na kraju ugledao svjetlo dana u svom konačnom izdanju koje nam se čak i svidjelo. Malen,
a prostran, živahan i okretan up! plijeni izgledom, ekonomičnošću i pristupačnom cijenom.



I dok je prethodna generacija Golfa bila često predmet rasprava na temu: Jel' to novi ili
prepeglani stari Golf?", za sedmu generaciju nema sumnje ovaj put ništa ne ide po onoj "muda
pod bubrege", ako razumijete što želimo reći.

S novom MQB platformom (koja će nam uskoro dosaditi kada skoro svi modeli iz VW Grupe budu temeljeni na njoj) i temeljito dorađenom motorizacijom Golf cilja na sami vrh. Očekivano, dizajn je nešto suzdržaniji, baš onako kako to vlasnici Golfa i vole, a u kvalitetu ne treba sumnjati.



Nastavljamo u revijalnom tonu i kažemo: "Ah ti Nijemci i njihovi automobili". I kod limuzina najviše
nas se je dojmila nova serija 3 koja je s novom generacijom nažalost ili napokon izašla iz svijeta
voljenog ili omraženog stila Chrisa Banglea.

U svakom slučaju nova serija 3 je skladno dizajniran automobil koji utjelovljuje onu poznatu "sportska elegancija". Napredna motorizacija, vrhunska kvaliteta izrade i bogata oprema i propelerčić na nosu kao garancija odličnih performansi.



O moj Bože čuda! Među silnim Nijemcima evo i jednog Indijca. Da dobro ste pročitali, Indijac,
a k tome je još i Tata. Indijski Tata Motors je vlasnik britanskog Jaguar Land Rovera, a Range
Rover Evoque je automobil kojemu je teško, jako teško naći manu. Osim cijene dakako.

Zgodan i robustan, a opet vrlo elegantan ovaj SUV/crossover očarava iz kojeg ga god kuta pogledali, a za pohvalu su i njegove vozne sposobnosti. Stoga je sasvim jasno zašto je Evoque velika želja mnogih vozača.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara