Aston Martin - I najbolji griješe

Aston Martin - I najbolji griješe

SVE VEĆI zahtjevi za optimizacijom (čitaj uštedom) dovode do čestih kvarova na novim automobilima, što najčešće završava prijevremenim pozivom u servise. Danas se to dešava i najboljima. Nakon Ferrarija na red je došao i Aston Martin, čiji Vanquish je prošli mjesec opozvan.

Prema izviješću NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) uočeno je da najprestižniji Aston Martin, model Vanquish, ima problema s pedalom gasa, točnije njenim ležištem. Naime, postoji mogućnost popuštanja učvršćenja pedale na kućište, što može rezultirati gubitkom kontrole akceleratora, a u krajnjem slučaju i prometnom nezgodom.

NHTSA u izviješću preporuča odlazak na servisni pregled kod najbližeg dilera, gdje će cijeli sklop biti pregledan i po potrebi zamijenjen. Prema službenom izviješću objavljenom 17. studenog, utvrđeno je da kod 1.558 automobila modela Vanquish S i V12 proizvedenih u razdoblju od 1. listopada 2001. do 30. rujna 2004. godine postoji mogućnost spomenutog kvara. Dobra vijest: vjerojatnost da dođe do kvara je vrlo mala, očekuje se da bi se kvar mogao pojaviti na maksimalno 5 % automobila. Kako je riječ o američkoj organizaciji, utvrđeno je da je 531 automobil prodan u SAD-u, 21 u Kanadi, dok je sudbina preostalih više od tisuću Vanquisha ostala nepoznata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Poznata je i kronologija događaja. Nakon što je još u proizvodnji uočen kvar na jednom automobilu, provedena je istraga kojom je utvrđeno da je 2002. godine identičan kvar prijavio jedan diler.

Iako nije riječ o drastičnom kvaru, vijest je u
Americi uzela maha jer se ipak radi o automobilu čija cijena prelazi 200.000 USD. Potencijalnih opoziva nije bio pošteđen niti Ferrari. Tijekom 2004. godine u dva navrata je objavljeno izviješće o opozivu. Tijekom lipnja je utvrđena opasnost otkazivanja servo-upravljača zbog curenja ulja, dok je u travnju uočeno da bi automobil mogao ostati bez kotača uslijed pucanja matica. U oba navrata radilo se o modelu  360 Challenge Stradale.

Po svemu rečenome, ostaje samo konstatirati da više nitko na cesti nije siguran.

Miljenko Nikolić

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara