Audi A1: Brza linija Tokio-Pariz

Audi A1: Brza linija Tokio-Pariz

NASTAVLJA se saga o dolasku najmanjeg Audija čiji jedini zadatak je ugroziti pozicije Minija kao najpopularnijeg gradskog premiuma.

Gotovo godinu dana nakon debija studije A1 Metroproject Quattro na scenu stiže još jedan koncept iz domene A1. Najveća novost je ugradnja para stražnjih bočnih vrata čime Audi pokazuje velike aspiracije na zahtjevnom tržištu.

Ostale novosti su promjene prednjeg kraja s novom maskom i svjetlima, kao i nešto konkavniji poklopac motora. Straga su nešto izraženiji bokovi, dok je interijer zadržao stil prethodnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogonski stroj je najvjerojatnije ostao isti. Hibridni pogonski sustav čini 1.4 TSI motor sa 150 KS u kombinaciji s 27 KS snažnim elektromotorom i sedam-stupanjskim S-Tronic mjenjačem. Moguća je vožnja u električnom modu, a valja imati na umu kako elektromotor raspolaže sa 150 Nm okretnog momenta u cijelom radnom području.

Opremljen sart&stop sustavom koncept prosječno troši tek 3,9 l/100 km uz emisiju CO2 od svega 92 g/km. Sprint do 100 km/h A1 je spreman apsolvirati za svega 7,9 sekundi.

Audi A1 na europske bi ceste mogao stići krajem iduće godine, a najkasnije početkom 2010. godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara