Audi predstavio novi RS3 Sedan i Q5
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Audi
POČETKOM iduće godine na tržište dolazi novi Q5, ali i sportski RS3 u limuzinskom izdanju snažan 400 KS.
Q5
Tržišno zanimljiviji je svakako Q5, koji je u svom segmentu već u prvom izdanju stekao gotovo kultni status kao najpopularniji model u segmentu. Sportski nastup nastavlja se i u novom obliku te dosljedno prati evoluirani dizajnerski izraz recentnih Audijevih noviteta.
Puno zanimljiviji podatak je ostvarenje najava – 4,66 metara dug SUV usprkos rastu dimenzija je olakšao za primjetnih 90 kg. Poboljšana je i aerodinamike (Cd = 0,30), posljedica čega je poboljšan komfor po pitanju buke, ali i nešto bolja vozna svojstva.
Prostraniji i opremljeniji od prethodnika, novi Q5 nudi do 610 litara prtljažnog prostora, dok opcijski virtualni kokpit ispunjava funkciju ugodnijeg korištenja. Brojni sustavi potpore u pogledu sigurnosti i infotainmenta se podrazumijevaju, a mi ćemo ovaj puta sustav aktivnog tempomata sa autonomnom funkcijom u određenim uvjetima gradske vožnje.
Pet je motora u ponudi, čak četiri dizelaša i tek jedan benzinac. Okosnica ponude je 2.0 TDI u tri kombinacije, i to sa sa 150, 163 i 190 KS. Na vrhu ponude je 3.0 TDI sa 286 KS i kamionskih 620 Nm, dostupan isključivo u kombinaciji osam-stupanjskog tiptronic mjenjača. Ljubiteljima benzinaca namijenjen je 2.0 TFSI sa 252 KS i deklariranom potrošnjom od nevjerojatnih 6,8 l/100km. Uz izuzetak najslabijeg dizelaša quattro pogon je standardan na svim izvedbama.
Prvi primjerci novog Q5 koji se proizvodi u Meksiku stižu početkom godine, i to po cijeni od 45.100 EUR (njemačko tržište) za izvedbu 2.0 TDI 120 kW quattro S tronic.
RS3 Sedan
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Najavljen kao prvi kompaktni sedan sa RS značkom, novi model donosi i novi motor. 2.5 TFSI sa 400 KS i 480 Nm u novoj ulozi potjera najmanju Audijevu limuzinu do 100 km/h za 4,1 sekundi uz maksimalac na 280 km/h (opcijski).
Audi donosi tradicionalan recept, pa motoru pridružuje quattro pogon i S tronic sedam-stupanjski mjenjač. Opcijska nadogradnja ide u vidu prilagodljivog RS ovjesa za one koji žele izvući maksimum.
Za sve ostalo tu je Audi Drive Select prilagodbe individualnim potrebama korisnika. 25 mm niži od standardnog modela automobil dolazi opremljen moćnim osam-klipnim čeljustima s diskovim promjera 370 mm sprijeda i skrivenim iza 19-inčnih naplataka. Keramički diskovi sa karbonskim ojačanjima nude se opcijski.
Cijena još nije definirana.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati