Auto više nije auto: Jaguar pokreće kampanju za promjenu značenja jedne riječi

Auto više nije auto: Jaguar pokreće kampanju za promjenu značenja jedne riječi
Foto: Jaguar

JAGUAR pokreće kampanju kojom želi promijeniti značenje engleske riječi "car".

U Jaguaru su toliko zapeli da su u sklopu nove kampanje odlučili tražiti da se u Oksfordskom rječniku engleskog jezika promijeni definicija riječi "car'' (eng. auto). Trenutno stoji u opisu da je to "cestovno vozilo pokretano motorom (obično s unutrašnjim izgaranjem) projektirano da prevozi vozača i mali broj putnika, obično s po dva kotača sprijeda i straga, za privatnu i komercijalnu upotrebu te slobodno vrijeme''.

A takva se definicija Jaguaru ne sviđa, posebno jer je električni I-Pace trenutno nositelj titule Svjetskog automobila godine.

U Jaguaru stoga pozivaju javnost da koristeći #RedefineTheCar sami predlože novu definiciju.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara