"Avtosalon 2006": Procvat ruske (auto)industrije

TOČNO mjesec dana prije pariškog autosalona svoja vrata otvara moskovski - najveći automobilski događaj na istoku Europe. Brojne premijere i najave ogromnih ulaganja znače samo jedno: Rusija je uz Kinu najperspektivnije automobilsko tržište na svijetu.

U narednih desetak dana sve oči "istočnog svijeta" bit će uprte u Moskvu. Točnije, potpuno novi Crocus Expo izlagački centar gdje na preko 100.000 četvornih metara površine svoje najjače adute izlažu brojne svjetske marke. Više od stotinu automobilskih brandova iz petnaest zemalja Rusima će pokazati brojne blještave novitete, ali i najaviti brojna ulaganja u Rusku Federaciju.


Toyota DJ - kao stvorena za rusku zlatnu mladež

Naime, posljednjih godina velike svjetske kompanije su, nakon otvaranja predstavništva, upravo u nekad "hladnoj" Rusiji izgradile pogone. Tako otvaranje tvornica najavljuju Mitsubishi, Toyota, Nissan i drugi. Nadalje, ruska kompanija Izhauto je prije nekoliko dana počela sklapati nove modele iz Kijine ponude. Već 2007. godine iz Izhevska će godišnje izlaziti preko 40.000 automobila.

Da se radi o zemlji koja ne oskudijeva bogatašima, odnosno zemlji u kojoj je obrt kapitala nevjerojatno velik, potvrđuju i donedavno nezamisliva ulag(i)vanja velikih, možda i najprestižnijih brandova.

Tako je Mercedes izabrao upravo Moskvu za premijeru novog CL-a, te lansiranje nove izvedbe S-klase, koja je u S500 4Matic kao stvorena za negostoljubive ruske zime.


O ljepoti Ruskinja zna cijeli svijet - s razlogom

U Moskvi će ujedno biti označen i europski debi Infinitija, Nissanove ekskluzivne marke koja kreće u europsku ofenzivu s istoka. Naime, nakon Rusije na redu je Ukrajina, a tek potom Zapadna Europa. Tu je i najjači konkurent, Toyotin Lexus, koji predstavlja produljeni Lexus LS 460.


Lexus LS 460 L

Da se ne bi pomislilo kako je to događaj rezerviran za novopečene tajkune spomenut ćemo i tvrtke s proizvodima dostupnijim prosječnom ruskom džepu. Vijest mjeseca je dolazak indijske Tate, koja dovodi cjelokupnu gamu, posebno pripremljenu za specifičnu klimu euro-azijskog sjevera. Isti angažman najavile su i kineske tvrtke koje se nisu previše proslavile na Zapadu.  


Mitsubishi EZ

Atraktivnost izložbenog prostora pojačana je konceptima kojih na ovom salonu definitivno ne nedostaje. Japanci su tu posebno jaki, a u stopu ih prati Europa (BMW, Citroen, Ford). Među brojnim studijama može se vidjeti i vrlo zanimljivih serijskih automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Hyundai Elantra

Ako želite vidjeti novi Mitsubishi Galant ili Hyundai Elantru morat ćete se uputiti do moskve. Isto vrijedi i u slučaju Lade Kaline GTi, prvog ruskog sportaša koji bi mogao traga ostaviti i na Zapadu.


Lada kalina GTi - sportaš za "šaku" eura
  
Moskovski salon nema tako dugu povijest, no to nije bila prepreka da se razvije u najjači automobilski događaj iza nekadašnje "željezne zavjese".

Avtosalon se u gospodarskoj eliti posebno cijeni. S jedne strane on savršeno prati dešavanja na automobilskom tržištu i širi obzore izvan granica matične zemlje, a s druge daje snažan poticaj domaćoj industriji koja se razvija sve bržim tempom.


Project C - Lada novog doba

A domaća industrija je itekako jaka. U prvih šest mjeseci ove godine proizvedeno je 646.000 osobnih automobila, što je 9,5 % više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Istovremeno je porasla i proizvodna gospodarskih vozila (+18,4 %). No time nisu zadovoljeni ruski apetiti. Uvoz novih automobila rastao je još bržim tempom, a o polovnima više nitko ni ne vodi statistiku.

Još malo fotografija:


Crvena boja i dalje je omiljena


Tata, vozi polako!


Volga u novom ruhu - samo za nostalgičare


Ford Iosis - već viđeno, ali ne u Zagrebu

Tekst: M.N.
Foto: Autoreview

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara