Bentley predstavio ekskluzivni GT ukrašen drvom starim 5000 godina
SAMO za kupce s ekstremno dubokim džepom.
Bentley Mulliner Bacalar je automobil bez krova s interijerom izrađenim od drveta starog 5000 godina. Na svijetu će biti samo 12 ovakvih vozila, a cijena svakog je oko 2 milijuna dolara.
Kompanija je planirala pokazati luksuzni automobil na Sajmu u Ženevi, ali je spektakl otkazan zbog opasnosti od koronavirusa. Bentley je poput ostalih proizvođača odlučio vozilo predstaviti na društvenim mrežama.
Bacalar je Barchetta, dakle automobil bez krova. Ne postoji ni pokretni krov koji se kod sličnih vozila izrađuje od tkanine. Kada pada kiša, najsigurniji je u garaži.
Pokreće ga motor od 6.0 litara sa 12 cilindara i 659 KS, te mjenjačem sa osam brzina. Pogon je na sve kotače, na 100 km/h stiže za 3,5 sekundi i vozi do 322 km/h.
Ime je dobio po jezeru na meksičkom poluotoku Yucatán. Iako sliči Bentley Continental GTC-ju, Bacalar nema ništa zajedničko s ovim automobilom, osim ručica na vratima, piše CNN.
Interijer je izrađen od drveta koje se tijekom 5000 godina održalo na prirodan način. Pronađeno je u rijekama, jezerima i močvarama britanske regije Istočna Anglija. Stoljeća su drvo obojila u crno. Poslije iskopavanja sušeno je u kontroliranim uvjetima, kako bi se spriječilo propadanje i očuvao prirodan izgled.
Iz kompanije kažu da ovaj način uređenja interijera ide u prilog održivom razvoju. Druga boja dobivena je od pepela rižine ljuske, nusproizvoda industrijske proizvodnje riže. Pepeo se koristi u izradi supstance koja daje sjaj boji. Umjesto uobičajene srebrne boje, znak Bentley napravljen je od tamne bronce s detaljima crnog titanija.
Torbe za prtljažnik se izrađuju po mjeri kupca. Dizajnirane su tako da se savršeno uklapaju u prostor iza sjedala, a djelo su talijanske kompanije Schedoni. Izrađuje se prema postojećim dimenzijama automobila. Schedoni je kompanija specijalizirana za ovaj segment izrade vozila, a najviše dizajniraju prtljažnike sportskih i luksuznih automobila.
Bentley Bacalar je zamišljen kao prvi u nizu rijetkih i skupih automobila namijenjenih bogatim kupcima. Strategija kompanije slična je strategiji sestrinske tvrtke Bugatti, a obje su dio Volkswagen grupe. Bugatti je posljednjih godina predstavio nekoliko luksuznih modela koji su skuplji i od Bentley Bacalara - cijena Bugatti Chirona je blizu 3 milijuna dolara.
U borbu za najbogatije kupce uključuju se i drugi proizvođači. Aston Martin također izrađuje luksuzne automobile čije su cijene izražene sedmeroznamenkastim brojem, a broj vozila ograničen je u toj mjeri da svi mogu stati na jedno parkiralište.
Svih 12 Bentley Bacalara kupljeno je unaprijed. Budući vlasnici su u kontaktu s odjelom Mulliner, kako bi izabrali detalje interijera svog automobila. Mulliner posluje od 1760. godine kao tvrtka specijalizirana za izradu kočija po želji kupaca. S razvojem automobilske industrije promijenili su djelatnost, pa desetljećima rade specijalu u segmentu luksuznih automobila, uključujući Bentley. Od 1959. godine Mulliner posluje u okviru kompanije Bentley.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati