BMW ima opravdanje za ogromne bubrege
KAD JE BMW prošle godine prikazao Concept 4, mnogi su zaželjeli vidjeti Banglea kao glavnog dizajnera.
Bura se nije smirila, a u međuvremenu smo svjedočili mnogim šalama na račun ogromnih bubrega na modelima X7 i seriji 7. A onda je BMW potvrdio kako će jednako pretjerivanje u veličini maske biti iskorišteno i na manjim novitetima, poput serije 4 te sportaša M3 i M4.
U BMW-u tvrde da je to pravi put, pa je tako Peter Henrich, jedan od BMW-ovih šefova, za Autocar potvrdio kako je uvjeren da njihov dizajnerski tim predvođen Adrianom van Hooydonkom radi pravi posao. I ne samo to, on tvrdi da je publika inicirala promjene i na koncu odlično prihvatila tu ideju: "BMW-ovi korisnici to traže. Žele pokazati da se ne boje automobila sa snažnim karakterom. Zato smo se na to i fokusirali."
Henrich vidi potvrdu i u prodaji. Kaže da je u stalnom rastu, a X7 razgrabljen je mjesecima unaprijed. No ipak, na najavu ovakve mogućnosti na drugim automobilima Heinrich je rezerviran pa kaže: "U ranim fazama razvoja sjednemo – razvojni tim, dizajn i inženjeri – te definiramo karakter i poziciju proizvoda."
Osvrnuo se na to i Domagoj Đukec, posebno na modele poput električnog iNexta. "Spojili smo bubrege zbog senzora, ali smo poslije odustali. Ispalo je da to nisu više BMW bubrezi", rekao je Đukec i potvrdio da će iNext, iX3 i i3 imati razdvojene bubrege, a senzori će biti skriveni ispod njih.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati