Chevrolet Camaro: Made in USA
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Chevrolet
PRVI primjerak šeste generacije Camara sišao je sa proizvodnih traka netom obnovljene GM-ove tvornice u Lansingu.
Novim Camarom podjednako su opčinjeni u Lansingu, ali i cijelim SAD-u kojima je Camaro signal oporavka američke autoindustrije. Za lokalno stanovništvo Camaro je simbol prosperiteta i boljih vremena. Selidba proizvodnje Chevroletovog sportaša iz Kanade u američke pogone donijela je velika ulaganja tvornici, ali i ponovno pokretanje druge smjene čime je petstotinjak radnika odmah vraćeno na posao. 175 milijuna USD vrijedna investicija tek je djelić ogromnih ulaganja u američke tvornice. GM u naredne tri godine planira uložiti nevjerojatnih 5,4 milijardi USD, a sve s ciljem povećanja naklade i kvalitete, a time i konkurentnosti na svjetskom tržištu.
Novi Camaro šeste generacije publici je predstavljen u svibnju ove godine, a početak prodaje očekuje se polovicom studenog. Startna cijena je 25.700 USD za osnovni model, dok SS izvedba starta od 37.795 USD. Kupcima je na raspolaganju i cabrio izvedba.
Chevrolet Camaro
Kompaktniji, dinamičniji i agresivniji – to je najkraći opis novog Camara.
U svojem šestom izdanju Camaro za razliku od trendova ne donosi porast dimenzija. Ne samo da je ostao na razini prethodnika, već je i kraći gotovo šest centimetara. Kompaktne vanjske mjere nadovezale su se na novu, 90 kg lakšu arhitekturu, dok je novi dizajn donio poboljšanja u aerodinamici. Dakle, Camaro je manji, lakši i otprilike 30% čvršći od prethodnika.
Kako sve ne bi ostao na vizualnom dojmu pobrinula s enova paleta motora. Ulaz je predviđen za 2.0 turbo benzinac sa 279 KS i 400 Nm, a slijedi ga 3.6 V6 sa 340 KS i 385 Nm. SS izvedba ostaje, a u prijevodu to znači 6.2 V8 monstrum sa 339 kW (461 KS) i 617 Nm posuđen od Corvette. Svi motori nude se u kombinaciji šest-stupanjskog ručnog mjenjača i osam-stupanjske automatike.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Službeni podaci kažu kako Camaro 96 km/h hvata za 5,4 sekundi u najslabijoj izvedbi, dok su SS-u za postizanje iste brzine dovoljne okrugle četiri sekunde. Što se tiče upravljivosti vrijedi spomenuti magnetni ovjes koji je s mogućnosti od 1.000 očitavanja stanja podloge u jednoj sekundi sasvim sigurno od koristi. Kočnice nose potpis Bremba, dok su gume iz Goodyeara.
U kabini je Camaro klasičan "Amer", ali sada sa osjetno prilagodljivijim sučeljem. Modernijem dojmu doprinosi podesiva ambijentalna rasvjeta sa čak 24 efekta. Analogni instrumenti osiguravaju odličnu čitkost, dok se manje važnim informacijama prilazi putem središnjeg info zaslona promjera 8 inča. Još jedan ekran istog promjera smješten je na središnjem grebenu. Novost u ponudi je i el. parkirna kočnica čime je oslobođen prostor za pretince.
Sve u svemu Camaro je najbolje što američki chevrolet danas može ponuditi u području sportskih automobila prihvatljive cijene. Je li to dovoljno za zapažen rezultat i na drugim tržištima znat ćemo već početkom iduće godine kada novi Camaro "prepliva" Atlantik.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati