





1963. godine Ferruccio Lamborghini je osnovao tvrtku Automobili Lamborghini.
Ubrzo nakon osnivanja tvrtke započela je izgradnja tvornice u mjestu Sant'Agata Bolognese. Krajem godine prototip prvog modela, 350 GTV, već je bio spreman za prve testove.
Danas Lamborghini živi punim plućima. Zapošljava 2000 ljudi, a zahvaljujući Urusu dosegao je godišnju proizvodnju od 9000 automobila. Strašan je to uzlet ako se uzme u obzir da je tvrtka 1965. godine proizvela 67 automobila, a od 1971. godine je godišnje proizvodila oko 450 automobila. Izuzetak je 1979. godina, kad je uslijed velike krize proizvedeno svega 55 automobila.
Vjerojatno najpoznatiji model je bio i ostao Miura, ali najveće promjene dogodile su se kad je Countach već bio u proizvodnji. U vrijeme kad je svaka muška dječja soba imala na zidu plakat ovog automobila, Lamborghini je imao spremnog Diabla s kojim je stigao pod skute Volkswagena. I tada je sve krenulo vrtoglavom brzinom.
Međutim, Volkswagen nije bio prvi koji se usudio ući u Lamborghini. Ferruccio Lamborghini je tvrtku prodao još 1974. godine, a 1987. godine ju je preuzeo Chrysler. 1994. godine Lamborghini kupuje malezijski konzorcij koji ga četiri godine kasnije prepušta Volkswagenu.
40. godišnjicu Lamborghini je dočekao s Lamborghinijem Centro Stile, a tada je zapošljavao 624 osobe i proizvodio 1300 automobila godišnje.
2008. godine tvornica se modernizira i širi, a tvrtka dobiva novi odjel montaže i logistički centar. Otvoren je i centar za proizvodnju karbonskih dijelova, sve kako bi se pokrenuo projekt Aventador. Pritom valja imati na umu da je Lamborghini s kompozitima, odnosno karbonom radio još 1983. godine za potrebe Countacha. 2012. godine Lamborghini je dosegao proizvodnju od 2000 automobila.
2018. godine dolazi Urus, zbog kojeg se tvornica drastično unapređuje i širi na ukupno 160.000 kvadrata, što je oko 13 puta veća površina od originalne tvornice iz 1963. godine.
Ove godine dolazi novi model, prvi Lambo koji može voziti samo na struju. Definitivno dolaze neka nova, tiša vremena u kojima će Lamborghini imati težak zadatak da zadrži svoj imidž po kojem je poznat u cijelom svijetu.
