FOTO Ovo je novi narodni auto i dolazi iz Rumunjske
ZABORAVITE na VW Golf i Škodu Octaviju jer novi narodni auto dolazi iz Rumunjske i zove se Dacia Sandero.
Dacia Sandero je sve popularnija zahvaljujući odličnom omjeru uloženog i dobivenog. Sada je stigao novi model koji je jezičac na vagi definitivno pomaknuo na stranu kupca.
Potpuno nova treća generacija udara sa svih strana. Tvrtka je danas objavila sve informacije i potvrdila kako Sandero nije napredovao samo u pogledu dizajna. Osim odličnog izgleda model dobiva i nove tehnologije, a ni to nije sve. Vijest dana je da se cijena neće drastično mijenjati pa će ovo i dalje biti best buy model.
Odmah na početku dvije bitne stvari. Prva je kako je Dacia odjednom odlučila obnoviti tri modela uključujući Stepway izdanje Sandera i Logana. Druga će rastužiti klasičare, a to je da dizelaša nema u ponudi. Zato su tu odlični benzinci, i dalje dostupni i u ECO-G izdanju s plinskom instalacijom.
Vratimo se ipak malo na dizajn i ponovimo kako je rumunjska marka napravila odličan posao. Sandero je prepoznatljiv, sada sa snažnim karakterom, ali i fluidnijim i oku ugodnijim linijama. Povećanjem traga kotača izgubio se tzv. efekt skateboarda s uvučenim kotačima pa Sandero izgleda stabilnije. Crossoverski Stepway je podignut i obložen plastikom, baš kao i prethodnik. Priču zaokružuje novi LED potpis svjetala upečatljivog dojma.
U kabini nova armaturna ploča od kvalitetnijih materijala, baš kao i obloge vrata. Proizvođač naglašava bolju ergonomiju, novi Media Control sustav infotainmenta te ukupno bogatiju opremu. Prostranost je usprkos zadržavanju istih vanjskih dimenzija veća. Dio zasluga boljeg komfora pripisuje se novoj CMF-B platformi koja donosi i višu razinu sigurnosti. Uostalom, istu koriste skuplji Clio, Capture i Juke.
Primjera radi, sada za koljena straga ima 42 mm više prostora, dok je prtljažnik prostraniji za 8 litara te raspolaže s 328 litara u osnovnoj postavi.
Početni motor je SCe od 65 KS, slijedi ga TCe od 90 KS koji će biti dostupan i s CVT mjenjačem. Najzanimljiviji ECO-G od 100 KS s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom ostaje u ponudi.
I za kraj spomenimo informaciju koja se teško probija do javnosti. Sandero je od 2017. godine bio najprodavaniji osobni automobil privatnim kupcima u Europi i zato zaslužuje epitet narodnog auta. I da, novi model usprkos napretku neće poskupjeti, što znači kako će ponuda kretati od 75.000 kn.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati