FOTO Ovo su greške koje se pojavljuju na novim Teslama, neke su vrlo ozbiljne
TESLA MOTORS je prošle godine dosegao rekordnu proizvodnju, kao i samu vrijednost kompanije. Drastičan rast prodaje izgleda ipak nije pratio i porast kvalitete.
Tesla je na cesti uvjerljiv auto, a kad govorimo o samom pogonu, još uvijek je bez ozbiljne konkurencije. U pogledu kvalitete izrade situacija je kudikamo drukčija pa se u Teslinim pogonima još uvijek bore s problemima u proizvodnji u pogledu kontrole kvalitete.
I tu ne govorimo samo o izdvojenim slučajevima kad su primijećeni loši dosjedi ili sjene na laku, pa ni o otpadanju pojedinih dijelova. Ovo su pogreške u proizvodnji koje si je malo koji proizvođač mogao dopustiti. O njima su upoznati u američkom NHTSA-u (National Highway Traffic Safety Administration), koji redovito objavljuje servisne obavijesti i opozive.
Nedavno su neki od njih objavljeni i na društvenim mrežama pa tako Bozi Tatarevic na Twitteru dijeli informacije o brojnim pogreškama na koje je reagirao i NHTSA.
Upućuje se na popravke korozije, sređivanje limarije specijalnim (gumenim) čekićem (link), pa i izostanak matica na vitalnim dijelovima vozila. A potonje je posebno zabrinjavajuće jer se tiče ovjesa na kojem ponekad nedostaje matica. Posljedice mogu biti itekako ozbiljne. Problemi su i na pogonskom sustavu, pa tako nedostatak određenih dijelova utječe i na način kako se baterije pune i prazne.
Servisne informacije napisane su na pomalo humorističan način, pa tako vrlo službenim jezikom na jednak način objašnjavaju logične stvari, ali i kompleksne zahvate. No sve je to manje važno u odnosu na pogrešku ovjesa. Naime, na prednjem ovjesu je, kao što smo već rekli, moguće da se matica u vožnji otpusti i ispadne, ili da je uopće nema, a to u konačnici može dovesti do raspada cjelokupnog sustava prednjeg ovjesa kotača. Svima je jasno da to nije mala stvar. A da stvar bude gora, problemi na ovjesu su dosta česta stvar.
Proizvoditi napredne automobile je jedna stvar, a proizvoditi sigurne i pouzdane automobile potpuno druga, zaključuje The Drive.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati