General Motors predstavio novi E-Flex

GENERAL Motors je na šangajskom sajmu automobila predstavio novi pogonski sustav za svoju studiju Volt. Unaprijeđeni E-Flex svojim karakteristikama otvara novo poglavlje u području primjene alternativnih izvora energije.

Najvažnija karakteristika sustava E-Flex koji koristi litij-ionsku bateriju je da Voltu omogućuje autonomiju od čak 483 km. Radi se o električnom pogonu koji energiju za punjenje baterija dobiva iz vodika kao i samim priključenjem na gradsku električnu mrežu. Pritom, svako punjenje strujom iz utičnice daje dodatna 34 km, što produžuje vrijeme između dvaju posjeta crpki vodika.

Nadalje, nova generacija baterijskih sustava dimenzijama je upola manja od svojih prethodnika, no istovremeno daje istu snagu i performanse. Primjerice, prethodna generacija u Chevroletovom konceptu Sequel s 8 kg vodika ima doseg 483 km. Volt je za isti doseg potrebno svega 4 kg vodika.

Podsjetimo, Volt je prvi put predstavljen u siječnju na detroitskom sajmu automobila, i to u sklopu Chevroletovog konceptnog vozila Volt. Radi se o vozilu na električni pogon s dosegom od 64 km koje ima dodatni motor na biogorivo s generatorom za povećanje dosega na 1.030 km. Osim toga, procijenjena masa Volta je 1.588 kg, što je za 30-ak manje nego u slučaju  Sequela. Posljedica je to ugradnje lakših materijala poput plastičnih panela blatobrana i glaziranog prozorskog stakla.

Nadalje, nova generacija baterijskih sustava dimenzijama je upola manja od svojih prethodnika, no istovremeno daje istu snagu i performanse. Primjerice, prethodna generacija u Chevroletovom konceptu Sequel s 8 kg vodika ima doseg 483 km. Volt je za isti doseg potrebno svega 4 kg vodika.

GM-ov napredak u ovom području jasno pokazuje da njegova tehnologija razvoja baterija ima potencijala biti konkurentna alternativa motorima s unutrašnjim izgaranjem u veličini, performansama, izdržljivosti i cijeni.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara