Hoće li Škoda biti opet jeftina?
PROŠLOG mjeseca pojavila se informacija kako će Škoda u budućnosti biti sinonim za jeftine automobile. Izgleda da u tome ima nešto.
Naime, kako javlja Automotive News Europe, šef Škode Bernhard Maier je zbog nezadovoljstva Škodinih djelatnika morao reagirati. Sročio je interni dopis u kojem kaže kako su glavne vrijednosti Škode kao marke prostranost, praktičnost, povoljni omjer uloženog i dobivenog te napredan dizajn, a "to se neće promijeniti u budućnosti“.
Reakcija je to na glasine kako je prvi čovjek Volkswagena odlučio stati na kraj kućnoj konkurenciji prema Volkswagenu. Tu se najviše misli na Seat i Škodu, a deblji kraj je izvukla upravo Škoda. Tako će Seat otići na višu razinu prema premiumu, a Škoda se spustiti. I to jako nisko, na razinu cijena u rasponu od 10.000 do 20.000 eura, piše Suddeutsche Zeitung.
Svi se odmah prisjećaju prvog model nastalog pod kapom Volkswagena. Bila je to Felicia, model s kojim je Škoda krenula u renesansu. Predstavljena je 1994. godine kao nasljednica Favorita, a do 2001. godine prodana je u više od 1,4 milijuna primjeraka. Nakon toga dolaze još uspješniji modeli pa posljednjih godina Škoda ostvaruje sve veću prodaju i, što je bitno, raste joj profit.
A činjenica da je uspješnija od Volkswagena nikome ne bi pasala, posebno zbog manjih troškova proizvodnje u Češkoj uz izostanak potrebe za tehnološkim razvojem. Upravo zato Škoda ima brojne neprijatelje u Njemačkoj. Jedan od njih je Bernd Osterloh, koji je kao predstavnik zaposlenika Volkswagena zahtijevao da Volkswagen uskrati isporuku novih tehnologija Škodi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati