Hyundai i-Flow: Stigla i druga slika
IAKO nas od ženevskog salona dijeli manje od tjedana dana neki noviteti su više manje još uvijek tajnoviti. Jedan od njih je i-Flow, barem je to bio.
Hyundai i-Flow je novitet iz domene konceptnih vozila, no to ga ne sprečava da izazove veliki interes. Kako i ne bi kada se u njemu krije osnova budućeg modela, korejskog pandana limuzinama srednje klase kalibra VW Passata ili Ford Mondea.
Nema spora kako se radi o dizajnerski odlično pogođenom vozilo. Isto govori i podatak o aerodinamici, odnosno koeficijentu otpora zraka od svega 0,25. Podjednako zanimljiv je i pogon, dizel-električna kombinacija za koju se vjeruje kako će na cestu stići već 2012. godine.
Kad je pak sami i-Flow u pitanju njega pokreće 1,7-litreni dizelaš s dvofaznim turbom i potporom elektromotora. Potonji se napaja energijom iz Li-Ion baterija, a mjenjač je šest-stupanjski s dvostrukom spojkom. Prema korejskim izvorima prosječna potrošnja je svega 3,0 l/100 km, a emisija CO2 svega 85 g/km.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati