Hyundai-evi kupci sve zadovoljniji

PREMA rezultatima istraživanja Customer Service Index (CSI) StudySM organizacije J.D. Power and Associates, Hyundai se popeo za osam mjesta i u odnosu na sve ostale proizvođače zabilježio drugo najveće poboljšanje u nekoliko godina.

Hyundai se popeo za osam mjesta i u odnosu na sve ostale proizvođače zabilježio drugo najveće poboljšanje u nekoliko godina. To su najnoviji rezultati istraživanja J.D. Power and Associates 2005 Customer Service Index (CSI) StudySM.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


 
Hyundai se u ukupnom poretku pomaknuo s 34. na 26. mjesto i nastavio već započetu uzlaznu putanju u godišnjem CSI istraživanju. Zabilježio je 86 bodova više, što u prosjeku predstavlja dvostruko veći uspjeh još od 2000. godine.

"Ovo istraživanje je pokazalo kako Hyundaijev program poboljšavanja kvalitete napreduje na svim razinama, a posebno u području prodaje. Bolja usluga je ključ za osvajanje doživotnih klijenata", rekao je potpredsjednik i izvršni direktor tvrtke Hyundai Motor Co, Kim Dong-Jin.
 
Cilj ovog istraživanje jest mjerenje zadovoljstva novih kupaca u razdoblju od prve tri godine posjedovanja automobila, što je standardni jamstveni rok većine vozila. Faktor zadovoljstva klijenta dobiva se zbrajanjem rezultata u šest kategorija: početna usluga, savjetovanje pri kupnji, usluga ovlaštenih zastupnika, isporuka, kvaliteta usluge i ljubaznost.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara