![I Volvo mijenja logo](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/67b7c9e8-9fe0-4ae0-b694-149e49ce67ba.jpg?width=765&height=402)
POSLJEDNJI u nizu proizvođača koji su odlučili promijeniti svoj logo je Volvo.
Brige nema, tzv. Iron Mark ostaje, ali će sada biti pojednostavljen. Primijenjen je isti princip kao i kod niza drugih proizvođača koji su se odlučili za dvodimenzionalni logotip krajnje pojednostavljenog izgleda. U slučaju Volva se išlo u krajnost pa je logo sada crne boje.
Volvo je potvrdio da je logotip moderniziran, ali nije otkrio kada će krenuti komercijalizacija. Malezijski Paul Tan otkriva kako će novi dizajn u primjenu ući tek 2023. godine. Tko zna, možda se do tada i predomisle...
Iron Mark je u upotrebi od 1930. godine, a do sada je dobio niz iteracija. U ovom mileniju se nije pretjerano mijenjao, osim po pitanju 3D efekta i nijanse plave boje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
![](/Content/img/loader_40px.gif)
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati