Još dva proizvođača iz ponude izbacuju dizelaše
OD JAPANSKIH proizvođača samo će Mazda u gami zadržati dizelske motore.
Nakon Toyote i Nissana odluku o ukidanju dizelskih modela iz ponude na europskom kontinentu donijeli su Suzuki i Mitsubishi. Odluka Suzukija je u potpunosti očekivana pošto je isti već prije smanjio udio dizelaša u ponudi. Uostalom, udio istih u prodaji Suzukija na europskom tržištu je tijekom prošle godine bio manji od 10%. S druge strane, dizelaši su još uvijek popularni u Indiji gdje japanska kompanija ostvaruje 30% prodaje na polju dizelaša, pa će se tamo i dalje nuditi dizelski modeli.
Mitsubishi je pak ukinuo prodaju dizelaša na britanskom i njemačkom tržištu, a isto će učiniti i u svim zemljama gdje je jaka kampanja protiv dizelaša. Prošle godine je udio dizelaša u njihovoj prodaji bio oko 30%. Naravno, sada bi ih trebali zamijeniti hibridi, ali ne i u ponudi pick-up modela gdje nafta ostaje prvi izbor.
Osim japanskih brendova s dizelašima je definitivno raskrstio i Porsche, a na dobrom putu da učine isto su još neke marke. S druge strane, BMW je jedan od onih koji još uvijek vjeruju u dizelske motore i tvrde kako su njihovi najbolji.
Na europskom tržištu potražnja za dizelašima je u konstantnom padu, a negativna kampanja sada ima veliki utjecaj i na donedavno dizelašima vrlo naklonjenom tržištu – njemačkom. Udio dizelaša u prodaji novih automobila je već neko vrijeme manji od benzinaca, a sada je pao na samo 31,1%.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati