Kako je Volkswagen (opet) pokopao svoje obožavatelje
VOLKSWAGEN je u posljednjih desetak i više godina nebrojeno puta razočarao svoje vjerne poklonike.
Nema sumnje da njemačka marka ima ogromnu sljedbu poklonika, i to izuzetno vjernih. Fanovi su vjerni marki iako od nje nisu dobili puno zadnjih godina. Zvuči poznato, baš kao i brojne priče o navijačima i njihovim klubovima koji nerijetko ne ispune očekivanja.
Puno pustih obećanja
Kad je, pak, Volkswagen u pitanju, ova je marka posljednjih godina lansirala niz zanimljivih koncepata, redovito se pozivala na kultne modele iz bogate povijesti, ali u naravi smo malo toga mogli vidjeti. Na koncu Volkswagen ponudi automobile potpuno drukčije od vrijednosti i estetike koje je desetljećima njegovao.
I onda se 28. ožujka dogodio prijelomni trenutak. Volkswagen je na društvenim mrežama objavio šarenu grafiku uz natpis "Color is coming". A to je moglo značiti samo jedno – povratak najveselijih Volkswagena iz Harlequin serije. Obožavatelji su bili ushićeni i u komentarima jasno dali do znanja da je Volkswagenu ovo pun pogodak i da su spremni izvršiti uplatu na neviđeno.
Nažalost samo šala
1. travnja stigao je i video. U pitanju je bio ID.3 Harlequin Edition, ali izmišljeni. Uz fotografiju siluete automobila, Volkswagen je jasno dao do znanja da se radi o prvoaprilskoj šali. Sudeći po komentarima, bila je to itekako neuspješna šala. Fanovima marke ovakvo se poigravanje nije svidjelo, a posebno burno reagirali su rijetki vlasnici postojećih Harlequin modela.
Levi Krohn je jedan od njih, a za The Drive je izjavio: "Stvarno mislim da su si 'pucali u nogu' ovom prvoaprilskom šalom. VW je prilično poznat po svojim idejama i ima jako puno sljedbenika za smišljanje i proizvodnju nekih divljih koncepata. Znam da bi gomila ljudi voljela vidjeti Harlequin preuređen u novom stilu, koji odaje počast originalnim verzijama Pola i Golfa."
Ne koriste bogatu povijest
I doista, dok rivali iz povijesti izvlače svoje najjače adute stvarajući u okrilju iste ideje neke nove modele, Volkswagen stoji na mjestu. Šteta jer ova marka ima doista bogatu povijest.
Sjetimo li se jedne ranije prvoaprilske šale kad je Volkswagen objavio da mijenja ime u Voltswagen, koja je izazvala isključivo negativne kritike, jasno je da u Wolfsburgu moraju poraditi na komunikacijskim kanalima i tržišnoj strategiji.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati