Korejski proizvođač mijenja ime
NAKON logotipa korejska marka je odlučila promijeniti i ime.
Kia je u sklopu drastičnih promjena u svojem poslovanju odlučila napraviti i iskorak u pogledu svog identiteta, ali i načina komunikacije s korisnicima. Novi logo već smo vidjeli, a sada je stigao i novi slogan. Novi slogan, "Movement that inspires" (Pokret koji inspirira), najavljuje novu strategiju, ali i promjenu poslovnog modela koji se temelji na proizvodnji.
Također, Kia je dobila novo staro ime. Naime, najstariji korejski proizvođač se službeno zvao Kia Motors, a od danas je samo Kia.
>> Kia predstavila novi logo i slogan
Ho Sung-song, predsjednik uprave i direktor Kia Corporationa, rekao je: "U Kiji vjerujemo kako prijevoz, mobilnost i kretanje predstavljaju ljudska prava. Naša vizija je da globalno stvaramo održiva rješenja mobilnosti za stranke, zajednice i društva. Danas krećemo s ostvarivanjem ove vizije, i to predstavljanjem nove namjene brenda i strategije za budućnost."
Upravo tako, naglasak je sada na uslugama i doživljaju putovanja, a pokret postaje suština novog Kia brenda.
Novi modeli
Kia je fokusirana na veću popularizaciju baterijskih električnih vozila (BEV) i namjerava osnažiti svoju globalnu ponudu modela lansiranjem 7 novih BEV-ova do 2027. godine.
Ti novi modeli će uključivati putnička vozila, sportske terence i jednovolumene u različitim razredima. Svi će biti opremljeni najsuvremenijim tehnologijama koje omogućavaju veliki domet i brzo punjenje te će biti izrađeni na nedavno predstavljenoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP).
Kijin prvi BEV sljedeće generacije bit će razotkriven u prvom kvartalu ove godine i predstavljat će utjelovljenje Kijinog novog fokusa na elektrifikaciju. Taj isključivo baterijski električni crossover na platformi E-GMP moći će se pohvaliti dometom od preko 500 kilometara s jednim punjenjem i brzim punjenjem za manje od 20 minuta. To će biti i prvi globalni model s Kijinim novim logotipom.
Kia želi do 2025. godine imati 6.6 posto tržišnog udjela na globalnom tržištu takvih vozila, dok bi do 2026. godine globalna godišnja prodaja trebala dostići 500.000 električnih vozila Kia.
Car-sharing u fokusu
Kia također razvija različita namjenska vozila (PBV) za poslovne kupce. Naime, do 2030. godine očekuje se da će doći do peterostrukog rasta potražnje za namjenskim vozilima, prije svega zbog brzog i konstantnog rasta e-trgovine i car-sharing usluga.
Ova posebna vozila nastajat će na prilagodljivoj skateboard platformi, s modularnim karoserijama dizajniranim za specijalne potrebe mobilnosti različitih poslovnih i flotnih kupaca. Partnerstva s tvrtkama Canoo i Arrival Kiji će omogućiti izradu različitih karoserija smještenih na platformi prilagođenoj željama korisnika.
Kia će svoja namjenska vozila sastavljati po željama poslovnih i flotnih kupaca. To mogu biti npr. car-sharing vozila, niskopodna logistička vozila i različita dostavna vozila.
Drugi strateški cilj Plana S je predanost raspršenosti Kijinog poslovanja kako bi mogla pružati usluge mobilnosti fokusirane na električna i autonomna vozila u najznačajnijim velegradovima svijeta.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati