Korporacija AutoZubak pokrenula "AZ magazin“

Korporacija AutoZubak pokrenula "AZ magazin“

AUTOZUBAK, vodeća hrvatska korporacija u prodaji i održavanju automobila koncerna Volkswagen, poslovnu godinu zaključuje novim projektom. Uoči božićnih blagdana korporacija lansira prvi broj "AZ magazina".

Time ova tvrtka, dosad poznata po uvođenju inventivnih usluga u financiranju kupnje i održavanju automobila, nastavlja uspješnu komunikaciju sa svojim klijentima i nastoji pokazati kako su upravo oni u fokusu poslovanja te tvrtke.

Putem "AZ magazina“ klijenti  će biti redovito informirani o novostima vezanim uz poslovanje i ponudu korporacije te savjetovani o kupnji, vožnji i održavanju automobila. Magazin će izlaziti četiri puta godišnje i distribuirat će se na adrese klijenata i poslovnih partnera, te će se moći dobiti u centrima AutoZubaka u Sesvetama, Sesvetskom Kraljevcu, Velikoj Gorici, Sisku, Varaždinu, Puli i Osijeku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svom prvom broju časopis donosi sve informacije vezane uz dosadašnje projekte kao što su "Financijski centar“, "Financijski kalkulator“, "AutoZubak kod Vas“, "Hotel za gume“, "Produžena garancija“ i “Kritiziraj-profitiraj“ .

Također, čitatelji se mogu upoznati s novom uslugom proizašlom iz strateške suradnje s osiguravajućom kućom Allianz Zagreb, dok u poglavlju vezanom za savjete stručnjaka mogu naučiti sve o pripremi vozila za zimu.

Sve informacije vezane uz poslovanje korporacije dostupne su i na Internetu, i to na adresi  http://www.autozubak.hr .

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara