Mate Rimac potvrdio: Svi primjerci modela Bugatti Tourbillon već su prodani
MATE Rimac kaže da su svi planirani primjerci rasprodani.
Kad je luksuz u pitanju, za krizu se ne zna. Ekstremni luksuz uvijek nađe put do kupaca, a posebno kad govorimo o automobilima. Tu se posebno dobro snalazi Bugatti koji, unatoč drastičnom podizanju cijena, i dalje nema problema s pronalaženjem dobrostojećih klijenata.
Bugatti je tako već prodao cijelu proizvodnju modela Tourbillon, koji stoji čak 3,8 milijuna eura bez poreza. To je posebno impresivno s obzirom na to da je ovaj supersportski automobil predstavljen u lipnju prošle godine.
Istina, planirana serija je u odnosu na Chirona prepolovljena na 250 primjeraka, ali svejedno zvuči impresivno da su baš svi ti primjerci našli put do kupaca. Pritom valja imati na umu da će neki na svoj primjerak čekati do 2029. godine do kada je planirana proizvodnja.
Rimac potvrdio vijest
Vijest je osobno potvrdio Mate Rimac, izvršni direktor kompanije Bugatti Rimac. Kako prenosi Motor1, on je na kongresu časopisa Automobilwoche izjavio: "Moram vas razočarati, više nemamo nijedan za prodaju."
A to vrijedi čak i prije službenog početka prodaje. Istaknuo je i da kupci iz vrhunskog segmenta i dalje žele motore s unutarnjim izgaranjem. Bugatti planira proizvesti 80 primjeraka Tourbillona godišnje. I da, vrlo je vjerojatno da nijedan neće napustiti proizvodne pogone bez dodatnih opcija, a to ujedno znači daljnji rast cijena, i to osjetan.
Bugatti i dalje bez konkurencije
Tourbillon koristi V16 motor koji je razvio Cosworth, s obujmom od 8.3 litre i snagom od 1.000 KS. Motor je smješten ispred stražnje osovine i pokreće stražnje kotače. Cilindri su pod kutom od 90 stupnjeva, što ga razlikuje od dvostrukog V-rasporeda modela Chiron. Zbog takve konstrukcije motor je dulji, a radilica mjeri oko jednog metra. Omjer kompresije iznosi 14.5:1, maksimalni broj okretaja 9.000 o/min, a najveći okretni moment 900 Nm.
Na sve se nadopunjuju tri elektromotora, svaki snage 250 kW, odnosno 340 KS. Dva su smještena sprijeda, a jedan straga. Sustav čini pogon na sva četiri kotača u hibridnoj konfiguraciji s ukupnom snagom od 1.800 KS. Unatoč hibridnim komponentama i visokovoltažnoj bateriji kapaciteta 25 kWh, ukupna masa automobila ostaje ispod dvije tone, što je gotovo jednako kao kod prethodnika. Bugatti navodi električni doseg od 60 kilometara.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje dvije sekunde, 200 km/h postiže se za manje od pet sekundi, a 400 km/h za manje od 25 sekundi. Najveća brzina elektronički je ograničena na 445 km/h.
Dizajn uključuje vrata koja se otvaraju poput leptirovih krila, uzdužni središnji element nazvan "kralježnica" ili "dorsala" kao hommage modelu Type 57 SC Atlantic, nepomičnu glavinu upravljača s mehanikom nalik instrumentima te unutrašnjost bez digitalnih zaslona. Sjedala se ne mogu pomicati naprijed-natrag, već se pomiču nožne komande i tako prilagođavaju stasu vozača.
Varijanta Équipe Pur Sang među ostalim se razlikuje po osam ispušnih cijevi umjesto standardne izvedbe s četiri izlaza.