Najatraktivniji Audi se ne boji Ferrarija, prijetnja je puno bliža
UNUTRAŠNJI neprijatelj nikad ne spava, a ta teza ima posebnu težinu kod Audija.
R8 je više od tzv. halo automobila. Možda mu je bila namjena da pojača imidž marke, no na kraju se pokazao kao vrlo žilav supersportaš kojem nije problem steći naklonost brojnih poklonika. Međutim, u automobilskom svijetu koji se nikada prije nije brže mijenjao, jedan dan su u igri turbine, drugi hibridi, a treći se govori o čistoj elektrici. A R8 je kroz sva svoja izdanja uz izuzetak (preskupog) e-trona ostao isti, pokretan fantastičnim V10 atmosfercem.
Ferrari se polako, ali sigurno okrenuo hibridnoj tehnologiji, a novi SF90 je najbolji dokaz novih vjetrova. Porsche vjerojatno ide u istom smjeru, a istim putem će i AMG, pa i BMW. Lamborghini i Huracan ostaju pritom vjerni sirovoj snazi, dok za njegovog rođaka iz Audija sudbina nije toliko sigurna.
Da, glavni neprijatelj leži u samom Audiju. Pitanje je hoće li R8 uopće dobiti zeleno svjetlo za treću generaciju. Ako je odgovor potvrdan, pitanje je tko će biti jači u kompaniji, zagovornici klasike ili "električari". Upravo to je za britanski Autocar potvrdio šef Audi Sporta Oliver Hoffmann, koji je dodao kako se u njegovu odjelu bore svim sredstvima da zadrže V10, zaštitni znak R8, ali sve djeluje kao unaprijed izgubljena bitka.
"V10 je ikona i prodajni unikat na tržištu. S aktualnim R8; naši su klijenti zaljubljeni. Borimo se za V10, ali trenutno je to pitanje motora s unutrašnjim izgaranjem ili elektrifikacije te koji tip motora je korisniji i za njega."
Drugim riječima, VW Grupa i ne razmatra hibridni R8. A V10 bez električne pomoći nema velikih šansi za proizvodnju pod kapom Audija pa je sve izglednije da će R8, ako doživi nasljednika, biti električno pogonjen. A tu se vraćamo na PB18 e-tron koncept koji je već u testnoj fazi i koji ima jake šanse da doživi proizvodnju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati