Najjeftiniji dizelaš u Hrvatskoj

Najjeftiniji dizelaš u Hrvatskoj

NAKON što je hrvatsko tržište prvo u Europi udomilo najvažniji model rumunjskog proizvođača, Dacia dovodi i svoj prvi dizelski model. Logan Diesel je s cijenom od 70.500 kn najjeftiniji dizelski model dostupan u našoj zemlji.

Model s kojim je Dacia napravila značajan korak u proboju na svjetsko tržište bilježi solidan uspjeh i u Hrvatskoj. U nas je do danas prodano gotovo tisuću Logana, od čega većina u ovoj godini. Dostupan u dvije benzinske izvedbe (1.4/75 KS i 1.6/90 KS) i tri razine opreme Logan je u potpunosti ispunio očekivanja i odlijepio Daciu s dna osiguravši joj solidni udio od oko 1,5 %.

 

Nova izvedba opremljena dobro poznatim Renaultovim dizelašem trebala bi značajno unaprijediti status rumunjske marke, bez obzira što u ovom segmentu dizelsku opciju odabire (u najboljem slučaju) svaki četvrti kupac. Optimistična očekivanja podupire odlična cijena dizelske izvedbe koja je u odnosu na snažnijeg benzinca veća za 6.400 kn i iznosi 70.500 kn.

1.5 dCi turbo-dizelski motor sa 65 KS i 160 Nm već se imao prilike dokazati u nekoliko Renaultovih modela, a posebice prošlom Cliu. Njegova najveća kvaliteta je niska potrošnja goriva koja se kreće od 4,3 litre na otvorenoj cesti do 5,8 litara u gradskim uvjetima, odnosno 4,8 litara u prosjeku. Opremljen common-rail sustavom direktnog ubrizgavanja, najslabiji motor u dCi obitelji potjera Logan do maksimalnih 155 km/h i ubrza do 100 km/h u 15,5 sekundi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom probne vožnje mogli smo se i sami uvjeriti u mogućnosti robusnog rumunjskog proizvoda. Iz perspektive kupca puno nam je važniji bio osjećaj u vožnji i pretpostavljeni troškovi vlasništva. Iako je plastika tvrda i tradicionalno siva, interijer neugledan poput automobila iz ranih 1990-tih, a sjedala ne poznaju standarde ergonomije, bilo kakvim pokudama na račun kvalitete izrade nema mjesta.

>> Dacia Logan u Bazi automobila

Logan djeluje solidno i robusno, mjenjač je sasvim korektan i dobro usuglašen s mogućnostima motora, a komfor zadovoljavajući. Pridodamo li tome servisne intervale od 10.000 km i dvogodišnje jamstvo, Logan u potpunosti zadovoljava profil kupca kojem je namijenjen.

I za kraj recimo nešto o ponudi u Hrvatskoj. Dacia Logan s 1.5 dCi motorom se ne nudi u kombinaciji s baznim (Base) paketom opreme, već samo s dva bogatija. Cijena jeftinije inačice (Ambiance) je kao što smo već spomenuli 70.500 kn, dok je za svojevrsni top-model (Laureate) potrebno izdvojiti 74.500 kn.

Komercijalizacija modela započinje 10. studenog ove godine. Više informacija o modelu možete naći na službenim stranicama na adresi www.dacia.hr.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara