Najlojalniji su vlasnici japanskih vozila, a među luksuznima je Audi svetinja

Najlojalniji su vlasnici japanskih vozila, a među luksuznima je Audi svetinja

 Foto: 2018 Edmunds Trade-In Loyalty Report, Lexus,Toyota,Mazda

IAKO se kod nas najčešće mogu čuti ode njemačkim brendovima, preko Bare najviše povjerenja daju japanskim markama. 
 
To su rezultati ogromne studije Edmunds Trade-In Loyalty Report koja je na temelju 13,9 milijuna transakcija automobila u razdoblju od 2007. do 2017. godine pokazala koje auto marke imaju najlojalnije poklonike. 
 
 
Studija je potvrdila kako su najlojalniji vlasnici Toyota, Subarua i Hondi, a top 5 zaključuju dva američka branda poznata po pick-up modelima, Ram i Chevrolet.
 
Na drugom kraju ljestvice su Chrysler, Smart i Dodge te neznatno bolji Fiat i Mitsubishi. Primjera radi, lojalnost Chrysleru i Dodgeu se u ovih deset godina prepolovila. 
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Mazda je imala veliki skok na ljestvici, a najviše zahvaljujući modelu CX-5 koji je model s najvjernijim vlasnicima. Nakon što ga i prodaju vlasnici se najčešće odlučuju opet za kupovinu ovog modela, samo novijeg datuma. 

U luksuznom segmentu kupci su najvjerniji Lexusu, a potom Audiju i Land Roveru. U stopu ih prate Mercedes, Porsche i BMW. Infiniti, Jaguar i Volvo imaju najmanje lojalnu publiku. Ovdje ćemo izdvojiti Audi koji u zadnjih deset godina bilježi najveći rast lojalnosti svojih klijenata, s 34 na čak 47%. BMW je također skočio, s 26 na 36%, dok je Mercedes pao s 49 na 39%.

Recimo i kako 37% vlasnika luksuznih automobila će pri idućoj kupovini kupiti auto iste marke, manje nego ikad prije.

 
Studija je pokazala još jedan zanimljiv trend. Lojalnost vlasnika automobila je u konstantnom padu i sada je najniža u posljednjih 8 godina. Udio automobila na tržištu novih vozila prošle je godine pao na 36%, što jasno pokazuje kako klasičan automobil više nije zanimljiv.
 
S druge strane, SUV-ovi su apsolutni hit, a čak 75% vlasnika pri zamjeni vozila opet gleda SUV model. Vjerovali ne, toliko lojalni više nisu ni vlasnici pick-up modela. 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara