Novi A4: Audijev bestseler ima novo lice, ali i hibridno srce

Novi A4: Audijev bestseler ima novo lice, ali i hibridno srce
Foto: Audi

NETOM nakon što je obilježio srebrni pir i predstavio sportski S4, iz Audija su odlučili s javnosti podijeliti i novosti vezane uz obnovljeni A4.

Da, vrijeme brzo leti pa je tako još donedavno najnoviji model segmenta s premium potpisom stigao do prvog redizajna. Naravno, nakon što ni nova generacija B9 predstavljena 2016. godine nije bila vizualno revolucionarna, nema razloga ni da se faceliftom povuku radikalni potezi. Stoga je po mnogima najuspješnije osmišljena Audijeva limuzina usuglašena s novijim modelima game, posebno po pitanju dizajna LED potpisa svjetala.

Osim više dramatike u LED potpisu, A4 je dobio dobrodošla osvježenja i u kabini. Tako je oplemenjena većim zaslonom MMI sustava treće generacije, sada promjera 10,1". Nove tehnologije uključuju i sustav umrežavanja s prometnom infrastrukturom koji na osnovu trenutnog stanja, primjerice, predlaže brzinu kretanja kako bi se uhvatilo zeleno svjetlo na semaforu.

Ispod poklopca pak najveća novost MHEV tehnologija poznata sa S4. Elektrifikaciju čini 48 voltni glavni električni sustav i električki pokretani kompresor (EPC) koji snažnim ubrzanjima pruža još više spontanosti.

Koncept paketa opreme je nov i čine ga basic, advanced i S line paketi, a tu su još i prije spomenuti S4 te A4 allroad quattro. Klijenti mogu birati između 12 boja karoserije, uključujući novu Terra sivu boju. Novi paketi unutrašnjosti su design selection i S line.

Audi će na europskom tržištu nuditi šest motora u rasponu snage od 150 do 347 KS. Naknadno će stići 30 TDI sa 136 KS snažnim dizelašom te 35 TDI snažan 163 KS. Njima će u fazama biti pridružena elektrifikacija u vidu "mild hybrida" sa smanjenjem potrošnje do 0,3 l/100 km. Recimo i kako samo ulazni benzinac dolazi s ručnim, a svi ostali s automatskim mjenjačem.

Priča za sebe je pomalo zaboravljeni Allroad s quattro pogonom i udaljenosti od tla povećanoj za 35 milimetara, a opcijski nudi podesivi ovjes i tri motorne izvedbe.

Prvi primjerci A4 na ceste stižu na jesen, a obilježit će ih Edition One izdanje bazirano na S line opremi i sljedećim motorima, 2.0 TFSI s 245, 2.0 TDi sa 190 i 3.0 TDI s 231 KS.

Početna cijena za redizajnirani Audi A4 u Njemačkoj je 33.600 eura, Avant je 1.650 eura skuplji, dok spomenuti Edition One stoji 53.300 eura.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara