Novi Porsche 911, osmo izdanje najpopularnijeg sportaša na svijetu
U 55 GODINA dugoj povijesti najpopularnijeg sportskog automobila svijet je vidio samo sedam izdanja. Ovo je osmo po redu.
Iza kodnog imena 992 krije se poznato lice i naličje, evolucija dizajna koja je postala sinonim sportskog automobila, njemačke autoindustrije, brzine i užitka u vožnji, ma kako god hoćete. Ono što je VW buba u svijetu prosječnosti, S klasa u svijetu luksuza, to je nesumnjivo 911 u svijetu sportskih automobila.
Provjerene formule Porsche se držao u pogledu dizajna vanjštine, a novi trendovi vidljivi su u detaljima poput Matrix LED svjetala i horizontalne svjetlosne grupe straga, ili pak kotačima koji su sada narasli i do 21 inča u promjeru (na Carreri S). Unutra pak digitalni kokpit s analognim turcelerom, a u sredini zaslon infotainmenta dijagonale 10,9 inča. Navodno su smjernica bile prve 911-ice, no tu ćemo tezu ipak potisnuti.
U pogledu vožnje nema sumnje kako bolje od ovoga Porsche ne može. Da je najbolji 911 do sada potvrdio je i Mark Webber vozeći automobil na stazi. Glavni lik u priči o 911 je 3.0 twinturbo s 385 KS, odnosno 450 KS kod Carrere S. 100 km/h hvata za manje od 4 sekundi, pa primjerice 4S izvedba stiže za 3,6 sekundi. Uz Sport Chrono paket ubrzanja mogu biti i bolja, a maksimalac je redovito preko 300 km/h. Ručni mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa je standardan, PDK sa stupnjem više dostupan je kao opcija.
A cijene u Njemačkoj kreću od 120.125 eura za Carreru S, 4S kreće od 127.979 eura. I najslabija Carrera će kretati sa šest znamenki, tek da znate što da očekujete.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati