Opel ima najbolja sjedala
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PREKO 80 % odrasle populacije pati od povremenih bolova u leđima, a čak trećina ima kronične tegobe kralješnice.
Istraživanja pokazuju da samo nekoliko luksuznih marki u svoje modele ugrađuje ergonomski oblikovana sjedala.
Najnovije priznanje omogućilo je da se odabrani društvu pridruži Opel. Vozači koji puno vremena provode za upravljačem su posebno skloni ovim tegobama.
Usprkos tome, a i činjenici da su tehnički standardi za automobile viši no ikad, većina sjedala nije ergonomski prihvatljivo oblikovana. Tako barem tvrdi Ulrich Strauss direktor AKR-a (Aktion gesunder Rücken).
Riječ je o kampanji koja se bavi preventivom ovih tegoba.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Svojevrsno udruženje sastavljeno je od eksperata sa područja ergonomije i medicinskih djelatnika specijaliziranih za ovu problematiku.
Nedavno provedena AGR-ova studija je pokazala da su Opelovi modeli redom opremljeni sjedalima, koja su oblikovana u skladu sa osnovnim zahtjevima ergonomije.
Da su u Opelu ovu problematiku shvatili ozbiljno, dovoljno govori podatak o 75 milijuna eura ulženih u razvoj sjedala za posljednju generaciju Vectre. Sjedala su oblikovana u ITDC-u (International Technical Development Center), a inženjeri su se vodili prema smjernicama objavljenim u katalogu AGR-a.
Prije svega, riječ je o glavnim dimenzijama sjedala, ali i o mogućnosti namještanja optimalnog nagiba naslona.
U Opelu su posebno ponosni na modularni sustav sjedala, koji je prvu ugradnju doživio upravo u Vectri.
"Vectra ima inteligentno dizajnirana sjedala, koja u potpunosti udovoljavaju AGR-ovim standardima, a u nekim područjima ih i nadvisuju. Najbolji primjer je visina naslona.", kratko je prokomentirao Andrew Leuchtmann, Opelov ekspert za oblikovanje sjedala.
Sjedala sa AGR-ovom potvrdom kvalitete kod Vectre se nude kao opcija, a ugrađivat će se i u novi Signum.
Vrhunski komfor omogućuje potpuna klimatizacija sjedala, koja ima mogućnost podešavanja visine naslona i duljine sjedeće površine. Podešavanje u čak 18 smjerova potvrđuje da je postignuta vrhunska ergonomija.
Istraživanja pokazuju da samo nekoliko luksuznih marki u svoje modele ugrađuje ergonomski oblikovana sjedala.
Najnovije priznanje omogućilo je da se odabrani društvu pridruži Opel. Vozači koji puno vremena provode za upravljačem su posebno skloni ovim tegobama.
Usprkos tome, a i činjenici da su tehnički standardi za automobile viši no ikad, većina sjedala nije ergonomski prihvatljivo oblikovana. Tako barem tvrdi Ulrich Strauss direktor AKR-a (Aktion gesunder Rücken).
Riječ je o kampanji koja se bavi preventivom ovih tegoba.
Svojevrsno udruženje sastavljeno je od eksperata sa područja ergonomije i medicinskih djelatnika specijaliziranih za ovu problematiku.
Nedavno provedena AGR-ova studija je pokazala da su Opelovi modeli redom opremljeni sjedalima, koja su oblikovana u skladu sa osnovnim zahtjevima ergonomije.
Da su u Opelu ovu problematiku shvatili ozbiljno, dovoljno govori podatak o 75 milijuna eura ulženih u razvoj sjedala za posljednju generaciju Vectre. Sjedala su oblikovana u ITDC-u (International Technical Development Center), a inženjeri su se vodili prema smjernicama objavljenim u katalogu AGR-a.
Prije svega, riječ je o glavnim dimenzijama sjedala, ali i o mogućnosti namještanja optimalnog nagiba naslona.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U Opelu su posebno ponosni na modularni sustav sjedala, koji je prvu ugradnju doživio upravo u Vectri.
"Vectra ima inteligentno dizajnirana sjedala, koja u potpunosti udovoljavaju AGR-ovim standardima, a u nekim područjima ih i nadvisuju. Najbolji primjer je visina naslona.", kratko je prokomentirao Andrew Leuchtmann, Opelov ekspert za oblikovanje sjedala.
Sjedala sa AGR-ovom potvrdom kvalitete kod Vectre se nude kao opcija, a ugrađivat će se i u novi Signum.
Vrhunski komfor omogućuje potpuna klimatizacija sjedala, koja ima mogućnost podešavanja visine naslona i duljine sjedeće površine. Podešavanje u čak 18 smjerova potvrđuje da je postignuta vrhunska ergonomija.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati